Försäkringsenkät

hmmmmm... varför ska enkäten skickas via din epost?
är det något försäkringslur för att komma åt skenförsäkrare?
:va
 
hornet oskar skrev:
hmmmmm... varför ska enkäten skickas via din epost?
är det något försäkringslur för att komma åt skenförsäkrare?
:va

Det är det verkligen inte. Det är jag som gjort enkäten, och det är mina bristande kunskaper i html-kådning som ställt till det. Men all info som kan identifieras tillbaka till den svarande kommer inte läcka till försäkringsbolaget. Det kan jag personligen lova. Inte för att det är värt så mycket på nätet men men.
 
Palleman skrev:
Det är det verkligen inte. Det är jag som gjort enkäten, och det är mina bristande kunskaper i html-kådning som ställt till det. Men all info som kan identifieras tillbaka till den svarande kommer inte läcka till försäkringsbolaget. Det kan jag personligen lova. Inte för att det är värt så mycket på nätet men men.


Det var inte bra gjort för alla de som inte kör ett standard mailprogram. Jag fyllde i hela o fick slänga skiten sen. :gnissla
 
YamahaJojje skrev:
Palleman du får fixa ett formmail så slipper folk skicka via mail

För framtida erfarenheter:

Hur gör man sånna?

Detta var det enda sättet jag hade kunskap till.
Vore tacksam för svar.
 
CATCH ME IF U CAN ! :FU fan vet aldrig va dom hittar på....
 
Jag fixar en egen enkät här.

Vad gör du när premien skall betalas?

A. Hoppar ut genom fönstret
B. Hänger mig i takkronan.
C. Tar en giftampull
D. Annat, nämligen................
 
K-Micke skrev:
Jag fixar en egen enkät här.

Vad gör du när premien skall betalas?

A. Hoppar ut genom fönstret
B. Hänger mig i takkronan.
C. Tar en giftampull
D. Annat, nämligen................
E. Skrattar åt alla stackare som äger större hojar.


(2238kr Hel/Hel på mig)
 
Tack

Det blev så att vi tog ner enkäten lite tidigare, pga nya inlämningstider.

TACK ALLA NI SOM BEMÖDADE ER ATT SVARA.

Ni blev 82st
Medelåldern 27
medeleffekt 115hk

Så undersökningen kanske blev lite snedvriden men men vi använder den iallafall...

och tack för alla förslag och synpunkter ni skrev i övrigt...

Mvh Patrik "Palleman" Oscarson
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top