Försäkringsdjungeln!

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
SÅLD!
Pengar på kontot, allt man kan tänka sig är klart, men rätt hoj har inte dykt upp! Hursomhelst har jag kört lite undersökande journalistik på denna enorma försäkringsvärld. Vill gärna ha tips på bolag jag ALDRIG ens hört talas om!

Nu har jag kollat upp LF, Folksam, Trygg Hansa, Bilsport och MC, Svealand försäkringar, Insplanet och Salusansvar...

Några fler tips? Något smultronställe jag missat?:confused:

///Sturigast

Pengar på kontot, allt man kan tänka sig är klart, men rätt hoj har inte dykt upp! Hursomhelst har jag kört lite undersökande journalistik på denna enorma försäkringsvärld. Vill gärna ha tips på bolag jag ALDRIG ens hört talas om!

Nu har jag kollat upp LF, Folksam, Trygg Hansa, Bilsport och MC, Svealand försäkringar, Insplanet och Salusansvar...

///Sturigast

Om det är nått smultronställe vette tusan men IF.

///Sturigast

Vesta finns det nåt som heter va?

Hehe tack för den här tråden, hade helt glömt bort o kolla försäkringar.. fick 3218kr Hel/Hel med möjlighet att ställa av den till garageförsäkring när man vill.. 1800kr halvförsäkring, men vafan man kan ju likagärna ta hel :)

MVH

Kolla upp tex. IF Honda försäkring, Folksam´s rabatter för utbildning i SMC regi..

Övr. små försäkringsbolag brukar kräva hemförsäkring och andra konstiga grejor..

Hehe tack för den här tråden, hade helt glömt bort o kolla försäkringar.. fick 3218kr Hel/Hel med möjlighet att ställa av den till garageförsäkring när man vill.. 1800kr halvförsäkring, men vafan man kan ju likagärna ta hel :)

MVH

Vilket bolag?

Kan ni inte starta ytterligare en tråd sen med endast bolag samt tel.nr så har folk den så slipper tusen andra försäkringstrådar dyka upp om vilket bolag man ska välja osv? Ett tips bara.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back