Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heathrow skrev:2110198Han gjorde tummen upp! (Tog lite bilder, kollade så den inte var skadad)
Så nu har jag hojjen helförsäkrad.
Nu börjar sässongen på allvar!!!!![]()
![]()
![]()
Busken skrev:2110209Fick dom lov å kolla på hojen innan du fick helförsäkra?
fezt skrev:2110216ja håller med ?? va e de för procedur ?![]()
Stuff skrev:2110218Den kanske är direktimporterad...
Får man lov att fråga vad du pröjsar,ålder,osv???heathrow skrev:2110268Trygghansa
Mikey skrev:2110275Så borde ALLA F-bolag göra!!! Förhindrar att klantarslen som klotar med halv- eller bara trafikförsäkring ringer och helförsäkrar efteråt, och lite senare rapporterar en olycka![]()
![]()
![]()
för ditt bolag!
Får man lov att fråga vad du pröjsar,ålder,osv???
Håller med till fullo!!!heathrow skrev:2110294I dagens läge Mikey så hoppas jag att alla försäkringsbolag besiktar fordon/eller annat försäkringsobjekt då man uppgraderar till en helförsäkring.
För om man ägen en bil t.ex. har den halvförsäkrad i 2 år sen ba åhh jag ska ha hel? Då måste dom nästan anta att något har hänt, tills dom bevisat motsattsen.
Jäkligt bra tycker jag
/LESS PÅ ATT BETALA ANDRAS JÄVLA IDIOTI.
När jag skulle byta från halv till helförsäkring på min gixxer gjorde mitt bolag (Folksam)också en besiktning av den. Bara bra tycker jag.heathrow skrev:2110268Trygghansa
Ja, jag blev förvånad när dom inte ville se den och ifrågasatte det beslutet men dom var inte intresserade.heathrow skrev:2110294I dagens läge Mikey så hoppas jag att alla försäkringsbolag besiktar fordon/eller annat försäkringsobjekt då man uppgraderar till en helförsäkring.
Mikey skrev:2110275Så borde ALLA F-bolag göra!!! Förhindrar att klantarslen som klotar med halv- eller bara trafikförsäkring ringer och helförsäkrar efteråt, och lite senare rapporterar en olycka![]()
![]()
![]()
för ditt bolag!
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |