Försäkringsbolagen läser här också.

• Thread starter Thread starter zx
  • Start date Start date

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
z750( gold edition , z400 flattrack, gpz750 82:a eddie lawson edition
Om ingen visste det förut så kan jag tala om att f. bolagen läser här också. Fick höra det idag när jag skulle prata med mitt f. bolag om inlösen summan på min stulna hoj. Killen sa då lite spydigt, jag såg att du hade skrivit lite kommentarer om oss. Du kan ju även skriva lite nu att vi skött oss bra.

Hade egentligen inte skrivit något negativt mer än att jag tyckte det var synd att de sluta med att man får pengar och fixa hojen själv.

Kan vara värt att tänka på.

Frågan man ställer sig då är ju hur de kan koppla ihop ett nick på nätet med ditt riktiga namn?

Visst om man har någon speciell hoj och dom kan jämföra bilderna då. Men många har ju inga bilder eller så alls i sin profil.

Bara en tanke. =)

Jag hade eller har än så länge en Bimota så den är lite udda.

jo det vet jag sen länge att FBs gör därför jag skriver ris eller ros så de verkligen kan ta åt sig, tex TryggHansa jävla skit arslen.

Fast det är väl knappast ett uppdrag han fått att sitta här och läsa? jag tror ju snarare att det bara är ett sammanträffande. SH har ju trotts allt väldigt många avnändare/läsare.

Fast det är väl knappast ett uppdrag han fått att sitta här och läsa? jag tror ju snarare att det bara är ett sammanträffande. SH har ju trotts allt väldigt många avnändare/läsare.

Man kan väl åka sporthoj och hänga på sporthoj.com fast man jobbar på försäkringsbolag lr:confused:

Om försäkringsbolagen läser här så kan jag passa på att begära in lite offerter.

De/det försäkringsbolag som anser att de kan erbjuda bra mc-försäkringar får gärna ge mig en offert, pm här på forumet är helt ok.
Villkoren jag ställer är att jag inte vill bli ockrad på premien, jag vill kunna ställa av över vintern och jag vill ha en rimlig självrisk på stöld och vagnskada. Vidare vill jag ha credit för att jag haft A-kk sedan -76 och B-kk sedan -78 och aldrig varit vållande i något försäkringsärende.
Inga orimliga krav eller hur? Men dessvärre är det väl inte något försäkringsbolag som kan erbjuda dessa helt rimliga villkor.

Så kom igen nu alla ni som jobbar på försäkringsbolag och surfar på Sporthoj.com :)

Skitkul när man får en ok försäkring, 12.000,- helåret halv, avställningsbar.

Sen visar det sig att det är 2.500,-/mån på sommaren och typ 200,- höst, vinter & vår.

Trygg-hansa är SVIN:slicka

Man kan väl åka sporthoj och hänga på sporthoj.com fast man jobbar på försäkringsbolag lr:confused:

Nix den kombon går inte...

if yrke='försäkringslirare' then
yrke='LirareSomInteHarHärAttGöra' and save='AldrigPåSH' and faråthelvete=true
end if

;)

end if

;)

Gäller det alla försäkringsbolag eller bara if ?

Jag skulle snarare vilja säga att det vore direkt tjänstefel av en handläggare eller skadereglerare på hojförsäkringar att inte läsa på SH...:rolleyes:

Men det var ju just det jag sa :va

Precis:tummenupp men har nu fått bekräftat att man inte kan det Citat:
Inskickat av Dr.Pepper

end if

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE