Kan ngn svara på min fundering ? Varför tilllåter inte försäkringsbolag att ramen från skrotade hojar säljs från skroten ? Det händer ibland att de får in bara kulllagda hojar som inte har ngn skada på ram utan bara plast som gått åt , men då kan de inte sälja ramen pga förs.bolaget .
Tack på förhand ::::
Passar på och frågar om det finns ngn som har en ram till en GSXR 750-00 , kan även vara skadad . tänkte ... det finns ju massor som racear här .
Tack på förhand ::::
Passar på och frågar om det finns ngn som har en ram till en GSXR 750-00 , kan även vara skadad . tänkte ... det finns ju massor som racear här .
Last edited:
(om den är skrotad)