Jimmy.F
Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Hallå alla glada!
Vi här hemma har nu ett pågående försäkringsärende och är inte alls nöjda med Folksams bud..
Är väll inte så konstigt, man blir ju alldrig helt nöjd men ändå..
Tjejens x bröt sig in i hennes lägenhet och förstörde alla och då menar jag verkligen alla kläder,
Kastade 4 fylda sopsäckar med sönderskurna kläder.. Han högg fast trosor i väggen med köksknivarna..
Annat som saknades var tex
# Allt smink
# Alla smycken "Då inte guld, silver"
# 2 Datorer ej gammla, en stationär 13000 bärbar 8000kr
# Hårfön
# Plattång
# Strykgärn
# Tv/Dvd
# Digital fotoram "Fin"
# Wii med 4 handkontroller och 10 spel
# Nintendo DS med 5 spel
# Cykeln 4500kr 6 månader gammal
# Vinterkläder Gore-tex Byxa jacka
Detta är nu bara de jag kommer på såhär på rak arm men att få 19000kr från folksam känns ju som en ren förolämpning...
Hur motiverar man allt man haft när alla foton ligger i datorn som försvann och alla kvitton man normalt hade i en kartong är borta..
Allt är ju såklart inte inköpt på samma dag så kontoutdrag är ju inte de enklaste..
Finns det någon som vet nått om sådanna ärenden??
Någon juridisk person som vet hur man skall på artigt sätt be dem fara åt hälvete med sitt bud??
Tacksam för vettiga svar nu!
Och nej hennes x finns ej att finna, har tydligen flytt landet då en narkotika affär gått snett.....
Vi här hemma har nu ett pågående försäkringsärende och är inte alls nöjda med Folksams bud..
Är väll inte så konstigt, man blir ju alldrig helt nöjd men ändå..
Tjejens x bröt sig in i hennes lägenhet och förstörde alla och då menar jag verkligen alla kläder,
Kastade 4 fylda sopsäckar med sönderskurna kläder.. Han högg fast trosor i väggen med köksknivarna..
Annat som saknades var tex
# Allt smink
# Alla smycken "Då inte guld, silver"
# 2 Datorer ej gammla, en stationär 13000 bärbar 8000kr
# Hårfön
# Plattång
# Strykgärn
# Tv/Dvd
# Digital fotoram "Fin"
# Wii med 4 handkontroller och 10 spel
# Nintendo DS med 5 spel
# Cykeln 4500kr 6 månader gammal
# Vinterkläder Gore-tex Byxa jacka
Detta är nu bara de jag kommer på såhär på rak arm men att få 19000kr från folksam känns ju som en ren förolämpning...
Hur motiverar man allt man haft när alla foton ligger i datorn som försvann och alla kvitton man normalt hade i en kartong är borta..
Allt är ju såklart inte inköpt på samma dag så kontoutdrag är ju inte de enklaste..
Finns det någon som vet nått om sådanna ärenden??
Någon juridisk person som vet hur man skall på artigt sätt be dem fara åt hälvete med sitt bud??
Tacksam för vettiga svar nu!
Och nej hennes x finns ej att finna, har tydligen flytt landet då en narkotika affär gått snett.....