Försäkringen på en Aprilia Rs

Ballen_Börnare

Liraren
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
På G..
Ja undrar vad ni betalar för era försäkringar, om ni har trafik eller helförsäkringoch och vilket bolag ni har?? :va
funderar nämligen på att skaffa en rs..

Ballen_Börnare skrev:
Ja undrar vad ni betalar för era försäkringar, om ni har trafik eller helförsäkringoch och vilket bolag ni har?? :va
funderar nämligen på att skaffa en rs..

ca 6000 kr helförsäkring, helår. Står på mig! [IF] Så får man pengarna tillbaka när man ställer av den:)eller en del av pengarna

-98 bor i Örnsköldsvik helförsäkring
Står på mig som är 17år och med 0 i bonus/skadefria år.
340kr/mån påställd och 40kr/mån avställd

AndersJohansson skrev:
-98 bor i Örnsköldsvik helförsäkring
Står på mig som är 17år och med 0 i bonus/skadefria år.
340kr/mån påställd och 40kr/mån avställd

betalar 280kr :tungan

4500 hel/hel. står på mig. med en självrisk på 6000 :kocko

Koskela skrev:
Har själv krashat nu och ja har en självrisk på 11.000 papp från bilsport & mc :3freak :död

ehh? står den på farsan eller?

och om dom löser in den så måste du fortfarande betala självrisk så du vet. Men den där löser dom aldrig in. Var inte så mycket.

Haha joo du du såg ju bara kåperna osv... det är en massa mer tex gaffel osv :tungan :näsblod

spectre skrev:
Ifall du ringer runt lite till olika bolag så är jag ganska säker på att du kan halvera den kostnaden.

Om du läser långre ner så kanske du förstår varför jag inte vill ha billigare års premie eller byta bolag kanske jag ska säga.....om jag kraschar cykeln nu så får jag pröjsa 3000kr i självrisk han fick visst betala 11000kr oj oj

Nemen jag var inne på trygghansa först men det var självrisk på 6000 kr dom 3 första åran man får fan räkna med att man kraschar tycker jag:)

AndersJohansson skrev:
Folksam glömmde skriva det...

Kannon :tummenupp Men står den på dig eller någon annan? En kille som är några år äldre mig hade en RS reggad på 5kw den gick på 800kr hel/hel

folksam, står på mig. Reggad som 11kw :)

Back