klubblös grundare
Bannad
Tja vad kan ni rek för försäkringar tycker allt är snor dyrt har ringt runt o kollat med massa olika..föresten så skulle det va nån demostration nu på lördag mot mc försäkringarna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
föresten så skulle det va nån demostration nu på lördag mot mc försäkringarna...
Vart och hur?
Vart och hur?
Tja vad kan ni rek för försäkringar tycker allt är snor dyrt har ringt runt o kollat med massa olika..föresten så skulle det va nån demostration nu på lördag mot mc försäkringarna...
kolla sveland...ligger på 1900kr hel per månad.... helt ok för min maskin då den rullar ganska snabbt-...haft körkort i sju månader o bor i ganska stor stad...är 23år...

Tycker du att försäkringarna är för dyra så köpa en annan motorcykel, punkt slut! Bara att inse att det är så dyrt av ett skäl.
Själv tyckte jag att försäkringen på mc:n jag tittat på är ockerdyr men det får jag ta! Min ekonomi får ta den smällen på 360 kronor i månaden för helförs./helår![]()

Tycker du att försäkringarna är för dyra så köpa en annan motorcykel, punkt slut! Bara att inse att det är så dyrt av ett skäl.
Själv tyckte jag att försäkringen på mc:n jag tittat på är ockerdyr men det får jag ta! Min ekonomi får ta den smällen på 360 kronor i månaden för helförs./helår![]()

Om man tycker bensinen är dyr, skall man köpa annan bil då också?
in me fler bolag på marknaden så vi får stenhård konkurans på försäkrings marknaden!!
Öh, naturligtvis skall man det!! Skämtar du eller??
Har man en bil som dricker 1,5 liter milen så skall man inte gnälla över att man har höga bensinräkningar. Det finns bilar som drar hälften så mycket så byt eller håll käften om bensinpriset är mitt råd.
Detta är däremot ett bra förslag men så länge vi inte har fler att välja på så får man köpa mc efter den försäkringen man har råd med. Så är det ju tyvärr. Jag vill gärna ha en 300 kvadratmetersvilla vid havet med lika stort garage men det har jag inte pengar till. Alltså får jag välja boende efter min plånbok. Det gäller överallt i vårt samhälle. Det gäller att prioritera.....
Jag ringde till Sveland, men dom kunde bara erbjuda trafikförsäkring. Jag var annars tvungen att skaffa mig deras försäkring för hem eller bil. Ganska kasst bolag med andra ord.kolla sveland...ligger på 1900kr hel per månad.... helt ok för min maskin då den rullar ganska snabbt-...haft körkort i sju månader o bor i ganska stor stad...är 23år...
Jag ringde till Sveland, men dom kunde bara erbjuda trafikförsäkring. Jag var annars tvungen att skaffa mig deras försäkring för hem eller bil. Ganska kasst bolag med andra ord.
Jag ringde till Sveland, men dom kunde bara erbjuda trafikförsäkring. Jag var annars tvungen att skaffa mig deras försäkring för hem eller bil. Ganska kasst bolag med andra ord.
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |