Försäkringar

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Tycker att de är helt sjukt vad dyra försäkringar kan vara och hur mkt det kan skilja mellan olika städer/landskap och vad man kör för 125:a...Undrar lite vad ni betalar så kanske man kan se vilket Fb som är billigast..

Så, vad kör ni för något, var bor ni och vilket Fb har ni??Skriv givetvis även vad ni betalar..

EDIT: Kan vara bra att skriva vilken typ av Försäkring man har tex. Hel/Hel

EDIT2: Efterssom en låg avgift brukar ge en hög självrisk, kan det vara bra att skriva även den...[år/självrisk]

--------------------------------------------------------

1 HannesH, Ch-racing WSM, Skåne, IF Hel/Hel 7917/2000 Kr
2

2.2hjul, Aprilia rs ,Nsr, dalarnasförsäkringsbolag halv/halv ca 1500kr

HannesH skrev:
2267515 Tycker att de är helt sjukt vad dyra försäkringar kan vara och hur mkt det kan skilja mellan olika städer/landskap och vad man kör för 125:a...Undrar lite vad ni betalar så kanske man kan se vilket Fb som är billigast..

Så, vad kör ni för något, var bor ni och vilket Fb har ni??Skriv givetvis även vad ni betalar..

EDIT: Kan vara bra att skriva vilken typ av Försäkring man har tex. Hel/Hel

EDIT2: Efterssom en låg avgift brukar ge en hög självrisk, kan det vara bra att skriva även den...[år/självrisk]

--------------------------------------------------------

2

Jag kör en ch-racing wsm, stockholm, folksam helförsäkring 1358 kr/år då står den på mig

jaager skrev:
2289068 Jag kör en ch-racing wsm, stockholm, folksam helförsäkring 1358 kr/år då står den på mig

Aarrrgh! :död
fy fan va sjukt!
asså, jag bor typ i en liten by, men den ligger ju iof. mellan landskrona och malmö-> mkt stölder..tror att förra sommaren snittade tjuvarna 7 moppar/mc i veckan eller nått sånt, de va sjukt!!

ch racing wsm , folksam , 700 hel/hel , självrisk 1000 elr 1500 tror ja , står på mig bor Landskrona

Dt125r -03, jag är 16, utanför västerås, Folksam hel/hel, 2156 kr/år. självrisk lägst 1500 sen 25%. :tuttar

är det nånsom har fått länsförsäkringar billigt? de ville ha 9980 kr för motsvarande försäkring som jag har nu. :näsblod

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph