björn.e
hej hej
Nu när försäkringsbolagen skuter kostnaderna för gatcyklarna i höjden borde kanske vi vara glada inom RR sporten. En och annan gatåkåkare kanske sadlar om och börjar köra RR i stället. Men är det inte så att beg utbuden kommer minska. Om färre köper gathojar kommer det ju vara färre som konverteras till RR hojar. Visst mycket kommer nog endel kunna lösas av import.
Kommer det inte i sin förlägning inebära att RR hojarna börjar stiga i pris och där igenom kommer hämma sporten? Jag tror inte att det kanske är så intressant för en nybliven Rookei att köpa en 96 gixxer för 40 blås för att köra med. Detta kan nog bli verkligheten om inte något görs eller är jag ute och cyklar igen?
Kommer det inte i sin förlägning inebära att RR hojarna börjar stiga i pris och där igenom kommer hämma sporten? Jag tror inte att det kanske är så intressant för en nybliven Rookei att köpa en 96 gixxer för 40 blås för att köra med. Detta kan nog bli verkligheten om inte något görs eller är jag ute och cyklar igen?