Försäkringar (igen)

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Det ska finnas en sida som skickar offertförfrågningar till alla de större bolagen, bara man skriver in reg nummer mm. nån som har koll på den?
ja- jag vet att det finns en sökfunktion, men hittar den inte (sidan som skickar ut förfrågningarna alltså)

Ingel skrev:
Det ska finnas en sida som skickar offertförfrågningar till alla de större bolagen, bara man skriver in reg nummer mm. nån som har koll på den?
ja- jag vet att det finns en sökfunktion, men hittar den inte (sidan som skickar ut förfrågningarna alltså)

Tror att pricerunner.com har haft ngn sådan funktion. :va :va :va

Det fanns en sån på Privata Affärers hemsida men jag fick bara ett svar efter flera dagar och sen inget mer. Så bra var det det. Enligt sidan skulle uppgifterna gå till de fem bolag...

Ingel skrev:

Telefon är ett underskattat hjälpmedel :tummenupp Man får oftast en bättre premie när man ringer :yoparty

Bara att gå in på de olika försäkringsbolagen hemsida så har de flesta en sådan här offertförfrågan du kan fylla i....

Ingel skrev:

www.insplanet.se

får nog bättre resultat om du ringer!

Nicke skrev:
Det fanns en sån på Privata Affärers hemsida men jag fick bara ett svar efter flera dagar och sen inget mer. Så bra var det det. Enligt sidan skulle uppgifterna gå till de fem bolag...

juste, så var det!
http://www.privataaffarer.se/forsakringar/offert/questionsform.asp

Sist jag kolla till XR:en så fick jag svar från 2 bolag... Folksam vann då med 2051 spänn Hel/Trafik.
Ska se om man får nått bra denna gång - fluktar på en CBR 600 RR. har hittils fått 806:- månad/trafik. med möjlighet att ställa av. 22 år, Stockholmare...

Ingel skrev:
kan ju inte bara tänka på körglädjen, man måste ju tänka på hur man ser ut när man posar också.

Så sant, så sant, nästa säsong blir det fan Ninja, kosta vad det vill. Förresten så har inte Ragnar hört av sig än, den h*ran.

Ingel skrev:
kan ju inte bara tänka på körglädjen, man måste ju tänka på hur man ser ut när man posar också.

hahahahaha fan vad jag garvade när jag såg din avatar :tuttar

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...