Försäkringar är ett problem för oss?

Nä, nu tror jag. Komma och gnälla på stackars sonny sådär. Det är väl fint av honom att visa empati med oss nordbor med våra försäkrings bekymmer. Fast iofs så kanske han skall flytta hem snart och vill ha en låg och fin premie för sin Harley. :hihi

hur mkt får sporthojs åkare betala för alla harleys som blir stulna utan lås o är värderade till 2 miljoner typ?

Och sen så Sonny.. du ska inte ljuga om var du bor heller!

Du bor i Skåne.. kanske runt Rosengård och använder Telia som uppkoppling.

ajjabajja!

Sen fick jag även upp lite andra användarnamn som du använder dig av och jag är chockad! ... hur var de nu? säger "PB" nått?

:fatta!

Swedie skrev:

ajjabajja!

Sen fick jag även upp lite andra användarnamn som du använder dig av och jag är chockad! ... hur var de nu? säger "PB" nått?

:hihi :hihi Lillkillen har blivit ertappad med händerna i kakburken :kocko

kommer inte säga.. och kan inte säga exakt. Men det handlar om att jag fick upp en lista på andra personer på forumet som använder samma IP. Ibland KAN det hända att helt olika personer får samma IP ... men rättså sällan.

Swedie skrev:
kommer inte säga.. och kan inte säga exakt. Men det handlar om att jag fick upp en lista på andra personer på forumet som använder samma IP. Ibland KAN det hända att helt olika personer får samma IP ... men rättså sällan.

Ok men då vet ju du iallafall vilkas inlägg man ska läsa med extra kritiska glasögon :tummenupp

Det betyder att i skåne finns det nån som är dum i huvet. Att han väljer att vara feg för att kunna kasta skit är patetiskt. Att han dessutom inte har förstånd nog att se den lilla texten som talar om att IP är loggat är ju otur :rolleyes:

Nä nu är ni dumma med Sonny. Han har givetvis åkt båten med Swedies skamfilade R1:a ifrån Cali för att reda ut detta med klotningar vs försäkringringspremier. Sedan att han tappade bort Swedie i Göteborg och hamnade på ett internetcafé i malmö (där för övrigt tydligen en del andra sporthojsmedlemmar brukar hyra in sig), är bara att se som en märklig slump. Han är nog en fin människa innerst inne :rolleyes:

ok, jag är intresserad av den här attityds debatten när kommer den?
Vi kan ta upp fegisar som använder ett andranick när de ska säga presis vad de tycker, så inte deras låtsasjag på forumet råkar illa ut.

barokt och klyftmalligt tycker jag.

Okej, Silwer, här är min attityd gentemot dig:

Du suger, kör ful hoj och är klyftmallig mest hela tiden. Precis som Kyckling i PBR är du OND. OND SÄGER JAG!
Säkert skenförsäkrar du din katt på din mammas bästa väns döde gammelfarfar, eller hur! ERKÄNN! Vilket jäkla attityd att överföra till våra yngre medlemmar.

/Freppa

Ps. WOHOOOOOO!!!! PILLER!!!!!

Swedie skrev:

ajjabajja!

Vilken idiot! :kocko

Freppa skrev:
Okej, Silwer, här är min attityd gentemot dig:

Du suger, kör ful hoj och är klyftmallig mest hela tiden. Precis som Kyckling i PBR är du OND. OND SÄGER JAG!
Säkert skenförsäkrar du din katt på din mammas bästa väns döde gammelfarfar, eller hur! ERKÄNN! Vilket jäkla attityd att överföra till våra yngre medlemmar.

/Freppa

Ps. WOHOOOOOO!!!! PILLER!!!!!

Hjälp mamma!!!
helt avslöjad................måste byta nick nu.

Swedie skrev:
Wooho! Fajt fajt! :D ... med mig.

Okej! Varför är jag så dum nu? lol... enda hojen jag löst in var CBR900RR för jag kraschade pga skit på vägen. Sen blev min 98ans R1 stulen (ja! .. jag ljuger inte). Alla andra krascher har jag fixat själv med egna pengar. Inte en ända gång har jag använt försäkringen. Dock har jag försäkring...

puss o kram bubben

varför använder du inte försäkringen om du har en ?? e det inte det som är meningen ? eller betalar du bara för att du tycker det är kul med välgörenhet?
Mv. Oskar (som betalar garageförsäkring och tycker inte det är kul)

hornet oskar skrev:
varför använder du inte försäkringen om du har en ?? e det inte det som är meningen ? eller betalar du bara för att du tycker det är kul med välgörenhet?

Han har säkert bara trafik och jag skulle tro att han gör massor av singelolyckor.

hornet oskar skrev:
Därför att det kostar mer att lösa in skiten och jag ÄLSKAR MIN HOJ!.. hehe.. hade oftast nån sorts "hookup" jag kunde använda oxå för att fixa hojen.

Försäkringar används i nödfall när t.ex ramen har gått paj helt. Min ram på hojen fick sig en tryckare men jag lämnade den hos en kille i Californien som sysslat med Kawasakis officiella rejshojar och han fixade bucklan och riktade ramen för 600 dollar. mojsigt.

I övrigt.. kan jag nämna att jag även bytt gafflarna 2 gånger och riktat fälgarna iaf 1 gång fram och bak. 3e bakramen.. 3e tanken osv.. ny motor .. ny FI .. .. nytt allt typ.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!