Försäkringar är ett problem för oss?

Sonny Barger

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2003
Hoj
Harley
Quote Swedie: Meriter: 2 R1 motorer, 3 ramar, 2 fälgar, 5 kåpset på 1 år. Kraschade hojar: 93CBR900RR(9ggr) 98R1 (2ggr), 02R1 (45ggr), 93YZF750(25ggr). Inga brutna ben än. Massa skrapsår du kan få titta på (har ett litet på arselet).

Med idioter som skryter med sina "meriter" på detta viset är det väl inte så jävla konstigt att det blir problem med dyra försäkringar?

Get a grip kids!

Last edited:
Oh pojke lilla, håll i dig nu, för nu åker banningshatten på. Man skiter inte i besticklådan. Man gör det bara inte! Men är man reggad nu i november kanske man inte har koll på det ;)

Sonny, du reggar dig idag på Sporthoj, och hävdar att du har koll på huruvida Swedie använt försäkring eller ej. Well, upp till bevis. JAG har ingen aning, så jag väntar med stort intresse. Återigen - enlighten us, oh great Cali rider.

/Freppa

Eller jo, han har vänner på R1-forum.com som sponsrat bl.a., men jag antar du syftar på nåt annat?

Freppa,

Att jag har regat mig på forumet idag betyder inte att jag lärde mig att läsa idag!

Jag har inte någonstans påstått att Swedie har utnyttjat sin försäkring i nämnda ärenden.
Vad jag däremot gjort är att jag har försökt få igång en attityd-debatt.

Vill du få igång en attityddebatt och använder dig av ovanstående argument måste du kunna backa upp dom, annars blir ju diskussionen mest huruvida du använder rätt material för dina argument, inte argumenten i sig.

Sonny Barger skrev:
Quote Swedie: Meriter: 2 R1 motorer, 3 ramar, 2 fälgar, 5 kåpset på 1 år. Kraschade hojar: 93CBR900RR(9ggr) 98R1 (2ggr), 02R1 (45ggr), 93YZF750(25ggr). Inga brutna ben än. Massa skrapsår du kan få titta på (har ett litet på arselet).

Med idioter som skryter med sina "meriter" på detta viset är det väl inte så jävla konstigt att det blir problem med dyra försäkringar?

Get a grip kids!
man kallar inte forumets ägare för idiot, så ÄR det :mattias

Wooho! Fajt fajt! :D ... med mig.

Okej! Varför är jag så dum nu? lol... enda hojen jag löst in var CBR900RR för jag kraschade pga skit på vägen. Sen blev min 98ans R1 stulen (ja! .. jag ljuger inte). Alla andra krascher har jag fixat själv med egna pengar. Inte en ända gång har jag använt försäkringen. Dock har jag försäkring...

puss o kram bubben

Seriösaste tråden på länge......

Undrar hur länge det går innan han är bannad? :D

Nr:18 skrev:
Seriösaste tråden på länge......

Undrar hur länge det går innan han är bannad? :D
nä ska inte banna han. Han gör sig själv dum genom att hoppa på mig sådär ändå.. det är lugnt. Vad kan han göra ändå? Han är i cali.. tsk tsk.. stackarn.. :rolleyes:

sen kör han ju Harley oxå! Säkert har han skägg oxå och börjar bli gammal.

Har du fransar?

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...