försäkring?

NSR -98 sommaren -04 440kr/mån hel försäkring. Avställd 50kr/mån
RS-98 sommaren -05 340kr/mån hel försäkring. Avställd 37kr/mån

vadå 1800kr, fan jag tänkte köpa hoj för 15000kr , och så frågade jag länförsäkringar vad det skulle kosta och de sa minst 30000kr :3freak

Smokey__88 skrev:
vadå 1800kr, fan jag tänkte köpa hoj för 15000kr , och så frågade jag länförsäkringar vad det skulle kosta och de sa minst 30000kr :3freak

Ja och jorden är platt enligt dom senaste efterforskningarna också. :arsele
Ring ett annat försäkringsbolag.

men kan försäkringen stå på farsan och jag "lånar" mc av han. han räknas som senior eller vad det heter nu. då måste det väll bli jävligt billigt

Smokey__88 skrev:

Haha vad ska du köpa för hojj! :rofl en ny gixxer eller :tungan

Rs 03 1700/år

Last edited:
Smokey__88 skrev:
men kan försäkringen stå på farsan och jag "lånar" mc av han. han räknas som senior eller vad det heter nu. då måste det väll bli jävligt billigt

Ja det går men det är inte 100% säkert att du får ut pengar om det händer något. Men testa att ringa ett annat försäkringsbolag. Det skiljer mycket mellan dom!

Smokey__88 skrev:

Ja det går men det lite moral får man väl ha

dont

2300:- hel/hel.

Nej du ska inte skenförsäkra på din farsa. Köp en hoj du har råd att försäkra. Du går inte till en handlare och säger att du inte har råd att köpa hojen men att du ska ha den ändå. Du går inte till ett försäkringsbolag och säger att du inte har råd att köpa försäkringen men att du ska ha den ändå. Så enkelt är det.

3000 helår, endast trafik :tungan den står på mig
nsr125-00@sthlm

edit*
dvs ca 260kr/månad
edit*

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”