Hejsan !
Jag har köpt en ny hoj. En Yamaha R6 -05 och letar nu efter en bra och
billig försäkring till den. Den e reggad som 25kW men inget bolag verkar
ta hänsyn till detta?! Skulle vilja ha tips om bolag som försäkrar billigt
och kanske drar ner priset eftersom att den inte e full effekt!
(sökte halvhjärtat efter liknande trådar men hittade ingen som passade. Om det redan finns massor av såna här trådar så får gärna nån snäll admin ta bort
tråden)
Jag har köpt en ny hoj. En Yamaha R6 -05 och letar nu efter en bra och
billig försäkring till den. Den e reggad som 25kW men inget bolag verkar
ta hänsyn till detta?! Skulle vilja ha tips om bolag som försäkrar billigt
och kanske drar ner priset eftersom att den inte e full effekt!
(sökte halvhjärtat efter liknande trådar men hittade ingen som passade. Om det redan finns massor av såna här trådar så får gärna nån snäll admin ta bort
tråden)