Försäkring

Yoyo på dig själv du.
Jag föreslår att du ringer runt till fb och kollar.

Last edited:
Var det svårt att skriva Uppsala i din profil, ElLER sLaNT DY På TANgenTerNa :tomten

lundinrobin skrev:
2147043 Yoyo!!!

Undrar vad en R1-R6 kostar att försäkra...

Yoyo på dig med. :va

För dig kostar det som tur är ca hälften av vad en ny hoj kostar, fast jag antar att du menar vad det kostar att skenförsäkra den på din farmor...

lundinrobin skrev:
2147043 Yoyo!!!

Undrar vad en R1-R6 kostar att försäkra...

YOYO! på dig själv, ja till att börja med så kan man använda sig av söfunktionen här i forumet då du inte lär vara den första med den frågan.

För det andra så kan dom försäkringarna vi talar om kosta allt mellan "himmel och jord", men för att svara så utförligt jag kan men den totalt värdelösa info du kom med som grund för din frågeställning, så kostar den pengar.

Men du LunDInRoBIn skall vi inte ta allt från början istället, om du nu överhuvudtaget vill bli bemött med någon som helst seriositet?
Ta nu lilla hjärnan och omformulera dig om det går, så kanske någon som inte är upptagen med att skratta sönder "tarmpaketet" åt din inledning svarar så gott det går.
Annars kan jag hänvisa till www.moppefucko.se för utförligare information.

:tummenupp

Rocky skrev:
2148485 YOYO! på dig själv, ja till att börja med så kan man använda sig av söfunktionen här i forumet då du inte lär vara den första med den frågan.

För det andra så kan dom försäkringarna vi talar om kosta allt mellan "himmel och jord", men för att svara så utförligt jag kan men den totalt värdelösa info du kom med som grund för din frågeställning, så kostar den pengar.

Men du LunDInRoBIn skall vi inte ta allt från början istället, om du nu överhuvudtaget vill bli bemött med någon som helst seriositet?
Ta nu lilla hjärnan och omformulera dig om det går, så kanske någon som inte är upptagen med att skratta sönder "tarmpaketet" åt din inledning svarar så gott det går.
Annars kan jag hänvisa till www.moppefucko.se för utförligare information.

Du har verkligen åka-hoj-abstinens va ? :rofl

Såja :kryckor

:pannkyss

nemän vad fyndiga vi var då rocky..har du inte fått nå på länge lr!!! :)

lundinrobin skrev:
2148692 nemän vad fyndiga vi var då rocky..har du inte fått nå på länge lr!!! :)

Om du nu överhuvudtaget trodde att du skulle få någon som helst respons på ditt inlägg, som innehåller ett uns av seriositet! så ber jag dig att tänka om.

Du skall få ett svar av mig som är så utförligt att det kommer att skilja max fem svenska "riksdaler", från det belopp som du blir debiterad av försäkringsbolaget vid din första inbetalning, oavsett vilken av modellerna du "lyckas" välja.

Men detta förutsätter att du i ditt nästa inlägg (förutsatt att vill ha infon) kommer med lite mera substans och information, som krävs för ett tillförlitligt och verklighetsförankrat svar.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!