repan
Gudomlig sporthojare
Behöver man en helförsäkring om man skulle "skada" hojen pga djur eller täcker även halvförsäkringen detta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jo jag tänkte det också men de har inte öppet nu. frågan kom till mig när jag läste tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=47624amullo skrev:Prata med ditt försäkringsbolag och hör..
Det är nog så, för annars kan man alltid säga att det var ett rådjur ivägen, det var därför jag krascha. Det är djävligt surt bara om man kraschar hojen när det inte är ens eget fel, uten ett förvirrat djur. Men man kanske skall vara glad att man KAN tänka tanken i den situationen.Ninjaboy skrev:Torde ju definitivt tillhöra vagnskadedelen av försäkringen.
Ninjaboy skrev:Torde ju definitivt tillhöra vagnskadedelen av försäkringen.
Så är det med hoj också. Ringde if och frågade idag och det är hel som gäller om man vill ha ut någon ersättning efter ha kraschat pga något djur.ozto skrev:ja så är det med bil iaf.. har lyckats ett par gånger... till bil finns även bra tilllägg för o slippa självrisk vid viltolyckor vet inte om det finns till mc med...
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |