Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Av alla bolag som jag kollat inför varje säsong så blir Folksam billigast för mig,
Jag har iofs 35 årsförsäkringen och betala ca 550:- månaden för halvf / helår på min zx10-06 men jag tror dem var billigast även vad gäller vanlig icke helårsförsäkring.
Då är jag skriven i Lysekils kommun...om dem har öppet idag vet jag inte, kollla Salus Ansvar oxå, dem var billigast for min jobbarkompis och hans Traja 955-00 och han bor i Gbg.
Hoppas det löser sig...kolla med insplanet.com ( försäkringsmäklare ) har öppet jämt å kan tecka försäkring för dig, dem letar upp billigast, jag använder dem ofta med lyckat resultat..
/ Martin
Hoppas det löser sig...kolla med insplanet.com ( försäkringsmäklare ) har öppet jämt å kan tecka försäkring för dig, dem letar upp billigast, jag använder dem ofta med lyckat resultat..
/ Martin
De funkar hyfsat men lita inte blint på dem. På min DRZ:a hävdade de att det omöjligt gick att försäkra den billigare än ~15000 Hel/Hel - när jag letade själv hittade jag för ~5000 Hel/Hel.![]()
Så kolla upp själv OCH använd dig av försäkringsmäklare, tänk också på att vissa bolag har alternativ som att alltid har i garage över natten, alltid använder skinnställ etc. dessa brukar sänka premien rejält!
Trygghansa
IF
Folksam
Saluansvar
Länsförsäkringar
...fler?
Lycka till!![]()
Problemet är att jag får hojen idag kring 14,00 tiden och vill givetvis ut och åka trots regn!

tänk också på att vissa bolag har alternativ som att alltid har i garage över natten, alltid använder skinnställ etc. dessa brukar sänka premien rejält!
Dalarnas "Länsförsäkringar" var billigast för mig fast jag är gubbe på 40954:an kostar 8500kr helår/helförsäkring. Alla sa att folksam var billigast men inte i mitt fall, gäller att ringa runt, lycka till
![]()

Hur fungerar den försäkringen måst man betala 550kmån i 12 månaden eller betalar man i månaden och stäler av den när man vill?Av alla bolag som jag kollat inför varje säsong så blir Folksam billigast för mig,
Jag har iofs 35 årsförsäkringen och betala ca 550:- månaden för halvf / helår på min zx10-06 men jag tror dem var billigast även vad gäller vanlig icke helårsförsäkring.
Då är jag skriven i Lysekils kommun...om dem har öppet idag vet jag inte, kollla Salus Ansvar oxå, dem var billigast for min jobbarkompis och hans Traja 955-00 och han bor i Gbg.
/ Martin
Problemet är att jag får hojen idag kring 14,00 tiden och vill givetvis ut och åka trots regn!
Har inte orkat kolla vidare.Hej! Jag hoppas du hittar en vettig försäkring, berätta hur det gått när du är klar.
Va själv på jakt efter en 04 ninja men nu har jag valt att vänta pga försäkringen,, Jag fick från Trygg Hansa 35000 hel/helår eller 21000 halv/ helår och då har man ändå 40+ rabatt.Har inte orkat kolla vidare.
Lycka till och ta det lungt ute i regnet // Tony
Ni som får höga premier från Folksam är uppenbarligen inte SMC medlem och har inte gått deras Broms och Kurvkurs (Rätta mig om jag har fel). Läs: SMC
Säger som Farbror Barbro: Det finns inga genvägar fram till det perfekta ljudet...
[YOUTUBE-ID]clHfc-WsM_g[/YOUTUBE-ID]
Hur fungerar den försäkringen måst man betala 550kmån i 12 månaden eller betalar man i månaden och stäler av den när man vill?
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller