Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
metal skrev:nån som har en susning om vad en trafikförsäkring kostar på en zxr 750 -89![]()
metal skrev:nån som har en susning om vad en trafikförsäkring kostar på en zxr 750 -89![]()
jag betalar 350 kr i månaden för min 90a o jag bor i malmöo är 30metal skrev:nån som har en susning om vad en trafikförsäkring kostar på en zxr 750 -89![]()
350 imånaden för min90a i malmö o jag är 30metal skrev:nån som har en susning om vad en trafikförsäkring kostar på en zxr 750 -89![]()
Har du bara haft kort i sommar o är 18 år så får du inte köra en sådan, det är 24kw begränsning o max 600cc...metal skrev:nån som har en susning om vad en trafikförsäkring kostar på en zxr 750 -89![]()
kle1991 skrev:Har du bara haft kort i sommar o är 18 år så får du inte köra en sådan, det är 24kw begränsning o max 600cc...
kle1991 skrev:INGEN BEGRÄNSNING??? Det är det visste, han är 18 år!!!!!!!!!!! Och har då tagit på tung med begränsad effekt(ok då 25 kw men MAX 600cc!!!)man inte ta på något annat när man är 18 år, det är 21 år på tung utan begränsning, hade han varit äldre och tagit på begränsat, så har ha efter 2 år trots allt fått på obegränsat, det är därför det måste vara minimum 750 cc när man tar på obegränsad a-kort.
kle1991 skrev:Ok jag ger migDu har rätt!!!
Då är det bara att FÖRSÖKA hitta en hoj med så mycket kubik o lite effekt, kan inte vara kul att köra en hoj på över 700 cc med så mycket strypningar.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |