försäkring offroad 125or?

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
vad har ni i försäkring på era offroadare? min ligger på 1700 för trafik/helår
tycker det är JÄVLIGT dyrt, IF skulle ha 7000kr i trafik och typ 10000 hel :3freak :dummer
står på mig....

1700 är dyrt. Jag ligger på 2300 hel/hel, och min är nog betydligt dyrare att skrota. Offroadare ska väl vara billigare?

cRoC skrev:
1700 är dyrt. Jag ligger på 2300 hel/hel, och min är nog betydligt dyrare att skrota. Offroadare ska väl vara billigare?

Nja, det ligger la där. Min e på 1800 kr halv/hel. Hel/hel kostar 3200. Jag har Trygg Hansa och den e skriven på mig. Billigare vette fan om jag kan få det...

Hm det är dyrt, ringde du runt mycket? Min kompis betalar 1500 hel/hel på en 00 NSR, skenförsäkrad.

cRoC skrev:
Hm det är dyrt, ringde du runt mycket? Min kompis betalar 1500 hel/hel på en 00 NSR, skenförsäkrad.

Jo, jag ringde runt en del. Hade jag haft den på farsan hade ju priset blivit radikalt mycket mindre. Men det har man ju inte!! :yoparty

Poffer skrev:
Jo, jag ringde runt en del. Hade jag haft den på farsan hade ju priset blivit radikalt mycket mindre. Men det har man ju inte!! :yoparty
Bilsport o Mc, 3500 halv/hel. Får dessutom inga pengar tillbaka om jag ställer av hojen. =/

låter inte så farligt ycker jag.. du kan ju ställa av den på vintern med ju!! det e ju ingen ide att ha den försäkrad då tycker jag iaf..

Hur funkar det där med avställning. Jag har Trygg Hansa, om man nu ställer av hojen under vintern kan man förtsätta försäkringen från där man ställde av hojen? Helt nollställd på det här med försäkringar. Det e vart arbetet iaf lr? Explain to me plz! :banana

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back