Försäkring för mellan mc

ska man försäkra på 25Kw så gäller endast bilsport & mc.
min kawa zxr750 -89 betalar jag 3600:- i 25Kw försäkring. (orginal 79Kw) och då får man även åka på bandagar! hade trygghansa innan och dom tog 4600:-för halv/hel. ringde runt en till alla försäkringsbolag men bilsport&mc utklassar alla vad det gäller 25Kw försäkring och att man även får köra bandagar!:yoparty

//Robin

ska man försäkra på 25Kw så gäller endast bilsport & mc.
min kawa zxr750 -89 betalar jag 3600:- i 25Kw försäkring. (orginal 79Kw) och då får man även åka på bandagar! hade trygghansa innan och dom tog 4600:-för halv/hel. ringde runt en till alla försäkringsbolag men bilsport&mc utklassar alla vad det gäller 25Kw försäkring och att man även får köra bandagar!:yoparty

//Robin

Bilsport mc ville inte mellanklassförsäkra en CBR 600F -99 som jag var sugen på att införskaffa. Enligt supporten så räknade de F: en som en R hojj. De försäkrar ingenting som kostar över 25.000 kr per år. Men det var ju lika tur det eftersom det fick mig inpå Z750 spåret! :tummenupp

hörde det jag med.
glömde säga det. men för oss med lite äldre eller ej RR hojar är det gynnsamt!:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back