Försäkring duke

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Finner fan inga tips för vilket bolag man skall satsta på i detta läge. Köper båge i dag, troligen men vet inte vem som skall få äran att försäkra den. Finns säkert nånstan på sh men finner som sagt inte. Länsförsäkringar kanske. Den går som enduro och jag är 30+ Tips?!

Modernaförsäkringar (Bilsport&MC) Har ju en offroadförsäkring som är billig drygt 2000 Kr Hel/Hel. De klassar alla supermotarder som offroad.

har själv bilsport/mc.. :tummenupp . betalar 3395:- helf/helår...men sen beror det lite var man bor med..polaren betalar en tusing mer,, bor i stockholm...

Lättast är väl att ringa runt och höra vad dom har att erbjuda.

Min Duke går under offroad och den är försäkrad hos LF och då är den påställd året runt jag betalar 3795:- året.

Lycka till!

Fann att mc bilsport var bäst. 4900 hel hel blev det tills sist men när jag fick priset sa jag att jag ville kolla runt. Fann sen att detta kanske var det bästa. Ringde upp igen och då nekade de och ville ha en flundring mer!! Pappsen stod på sig och en kvart senare fick jag rätt. Tydligen svåra grejer det där med att läsa tabell!

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back