Försäkra R6

H_sson skrev:
2177904 låter normalt, men det varierar så mycket på vart du bor, ålder, bonusklass mm.....

Vart får du betala för försäkringen?

H_sson skrev:
2177904 låter normalt, men det varierar så mycket på vart du bor, ålder, bonusklass mm.....
Vad får du betala förr försäkringen?

H_sson skrev:
2177942 mer än det dubbla för halv... fast då är det helår...

Okej! Ja du! så då kanske man inte kommer billigare än 5000 kr för försäkringen! det är rätt dyrt då 8 utav 12 månader är den då avställd.
Men men...

FUBAR skrev:
2177804 Är du full eller stavar du bara så j-a dåligt? Antar att du sitter med ett utländskt tangentbord, ett tips isf, skriv aao istället för åäö så man fattar vad du skriver.

Okej!

Robin Hood skrev:
2178349 vem e hojen reggad på i dag??
//robin

Den är idag reggad på Farsan som har Bonus klass 9, är 50+, bor i villa med garage! (25kw yamaha R6-99)

Några förslag Robin Hood?

FUBAR skrev:
2177804 Är du full eller stavar du bara så j-a dåligt? Antar att du sitter med ett utländskt tangentbord, ett tips isf, skriv aao istället för åäö så man fattar vad du skriver.

Löste du världsproblem med att göra det där inlägget eller vart ville du komma? :7peta

Vishy skrev:
2179237 Kan vi försöka hålla oss on Topic!

Tack för ni förstår!

okey, vet du vad du gör....

Ställ cykeln på dig och boka en sporthojskurs (får du söka efter själv) så tar du den och får massa rabbat hos folksam :hihi , då jag ringde så skiljde det från 31000kr/ år till 15500kr/ år mellan att inte gått kursen eller att ha gått den så 50%

Mr Helmut skrev:
2179367 okey, vet du vad du gör....

Ställ cykeln på dig och boka en sporthojskurs (får du söka efter själv) så tar du den och får massa rabbat hos folksam :hihi , då jag ringde så skiljde det från 31000kr/ år till 15500kr/ år mellan att inte gått kursen eller att ha gått den så 50%

Som jag skrev tidigare, så kan jag endast ta 25kw "mellanklass". Vet ej om det är någon menning då att gå på sånna kurser då?

Vishy skrev:
2179406 Som jag skrev tidigare, så kan jag endast ta 25kw "mellanklass". Vet ej om det är någon menning då att gå på sånna kurser då?

Har ingen betydelse eftersom man har den försäkrad på fulleffekt!

Vishy skrev:
2179406 Som jag skrev tidigare, så kan jag endast ta 25kw "mellanklass". Vet ej om det är någon menning då att gå på sånna kurser då?

Klart det är mening, försäkringsbolagen gårr alltid efter ursprungseffekt numera, är hojen däremot ursprungstypad som 25Kw så får du lägre premie.

Men går du med i SMC & går en av deras sporthojskurser så kan du med lite tur halvera din premie. Klicka på "SMC SCHOOL" längst upp till höger på denna sida.

Mr Helmut skrev:
2179138 Löste du världsproblem med att göra det där inlägget eller vart ville du komma? :7peta
Jag gav killen ett tips så att hans inlägg blir mer lättförståeliga, löste du nått världproblem med ditt inlägg eller? :rolleyes:

FUBAR skrev:
2180020 Jag gav killen ett tips så att hans inlägg blir mer lättförståeliga, löste du nått världproblem med ditt inlägg eller? :rolleyes:

Nej men ville uppmärksamma ditt otroligt löjliga inlägg :näsblod

Vishy skrev:
2179122 Den är idag reggad på Farsan som har Bonus klass 9, är 50+, bor i villa med garage! (25kw yamaha R6-99)

Några förslag Robin Hood?

Dom kollar vem den e reggad på dvs f-bolagrn.
Låt den va reggad på farsan men kolla vilkoren.
ring runt till oliks bolag o begär att dom skickar pris per post dvs kostnadsförslag.
//Robin :tummenupp

Robin Hood skrev:
2180766 Dom kollar vem den e reggad på dvs f-bolagrn.
Låt den va reggad på farsan men kolla vilkoren.
ring runt till oliks bolag o begär att dom skickar pris per post dvs kostnadsförslag.
//Robin :tummenupp

Motorcykeln är reggad på farsan namn, och han kommer stå som huvudägare plus försäkringstaggare. Jag kommer låna den från honom lite då och då, vilket man får göra om man bor i samma hushåll(vilket jag gör). Några bra Förslag på försäkringsbolag?

Vishy skrev:
2181451 Motorcykeln är reggad på farsan namn, och han kommer stå som huvudägare plus försäkringstaggare. Jag kommer låna den från honom lite då och då, vilket man får göra om man bor i samma hushåll(vilket jag gör). Några bra Förslag på försäkringsbolag?

Ja kör me folksam. Kolla i bike nr 5 där finns alla tele nr till f bolagen eller sök på nätet. :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park