GSXR1100R
The older i get the faster i was
http://www.svemo.se/Oregistr MC.pdf någon som kolla premien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är hojen värd?YamahaJojje skrev:3400 kr skulle dom ha för min YZ250 tror den låg i klass 2. Pappa som ringde
76900kr inköp + att delarna man klämt dit räknas in i värdet har jag för mig kan inte priserna på delarna men det var iaf Öhlins framgaffel/bakdämpare och rinaldikit så långt över 100kGSXR1100R skrev:Vad är hojen värd?
Jag antar att premien baseras på det faktiska värdet, om man har en hoj för 40 papp så borde premien baseras på detta, jag ska ringa i morrnYamahaJojje skrev:76900kr inköp + att delarna man klämt dit räknas in i värdet har jag för mig kan inte priserna på delarna men det var iaf Öhlins framgaffel/bakdämpare och rinaldikit så långt över 100k
Gör det! Skönt att slippa betala trafik som man fick göra förr.GSXR1100R skrev:Jag antar att premien baseras på det faktiska värdet, om man har en hoj för 40 papp så borde premien baseras på detta, jag ska ringa i morrn![]()
GSXR1100R skrev:Jag antar att premien baseras på det faktiska värdet, om man har en hoj för 40 papp så borde premien baseras på detta, jag ska ringa i morrn![]()
GSXR1100R skrev:http://www.svemo.se/Oregistr MC.pdf någon som kolla premien?
Nej man bugar och bockarJson skrev:Kanske inget dåligt tips jag gav dig? Hoppas det är vettiga priser bara.
Goodstuff skrev:Jag har pratat med LF och de tar 1260 sek för helår/delkasko på min TZ. Då är maxvärdet för hoj och delar 80 lakan.
Bra premieGoodstuff skrev:Jag har pratat med LF och de tar 1260 sek för helår/delkasko på min TZ. Då är maxvärdet för hoj och delar 80 lakan.
Vafan! En "sporthoj" som är billigare i försäkring en min Motocross... Måste ringa LFGoodstuff skrev:Jag har pratat med LF och de tar 1260 sek för helår/delkasko på min TZ. Då är maxvärdet för hoj och delar 80 lakan.
YamahaJojje skrev:Vafan! En "sporthoj" som är billigare i försäkring en min Motocross... Måste ringa LF
Jag bor långt ut på landetGoodstuff skrev:Lägre försäkringsvärde dock, sedan är jag gammal och bor på landet.
Det är även ok med delat garage om det är ett registrerat inbrott och ingen nyckel använts.
GSXR1100R skrev:http://www.svemo.se/Oregistr MC.pdf någon som kolla premien?
YamahaJojje skrev:Jag bor långt ut på landetFast min hoj har ju iofs svinigt värde... Funderade på att sluta köra Motocross och börja med RR men det får vänta lite..
Goodstuff skrev:Vet inte om det spelar in men jag har alla mina försäkringar hos LF. Bil, hus, firma, olycksfall, barn, mc etc.
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!