Försäkra 640 SM

Looped

Day dreamer
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
Hojlös
Tänkte kolla om man kan försäkra en KTM 640 på nån typ av offroad försäkring eller nåt åt det hållet?

Tacksam för svar! :yoparty

Looped skrev:
2334635 Tänkte kolla om man kan försäkra en KTM 640 på nån typ av offroad försäkring eller nåt åt det hållet?

det skall nog gå....kunde göra det med min 660. Men hos LF var det billigare att försäkra den med 24+ försäkring istället

Looped skrev:
2334635 Tänkte kolla om man kan försäkra en KTM 640 på nån typ av offroad försäkring eller nåt åt det hållet?

Japp det kan du, jag skall själv göra det efter 13 aug, kravet är dock + 24 (därför måste jag vänta) :gnissla Lycka till med sökandet :)

Looped skrev:

Har en 640sm-03 som jag betalar 3400/hel-hel,offroad hos bilsport&mc.
Bor centralt i storstad, 28år,helt ok tycker jag.:tummenupp

Looped skrev:

PS.Du kan gå in på bilsport&mc hemsida där står det vilka modeller som går att offroad försäkra,kolla in det.:tummenupp :tummenupp

Last edited:
Måste man inte vara just 24+ för att få offroadförsäkra?
Det var nåt sånt som gjorde att jag inte kunde offroadförsäkra min Duke II:a ifjol iaf :va
Länsförsäkringar.

Lucius skrev:
2506185
GSXR_FREDDA skrev:
2506136
Bor centralt i storstad, 28år,helt ok tycker jag.:tummenupp/QUOTE]

Eum... Linköping är vischan... Bara så du vet! :arsele

:)

Kanske det, men hur nära en rr-bana bor du:arsele ,det är ju det som räknas:tungan

skoteridioten skrev:
2506210 Måste man inte vara just 24+ för att få offroadförsäkra?
Det var nåt sånt som gjorde att jag inte kunde offroadförsäkra min Duke II:a ifjol iaf :va
Länsförsäkringar.

kan vara så,valpar ska ju inte ha några farliga leksaker:tummenupp

Last edited:
Back