Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hibboi skrev:2443103man får inte stanna va?![]()
GuW skrev:2443183Jag tror nog man får...
Vi kan enas om att man inte BÖR stanna.
Det finns ett par härliga filmer ute på nätet med vattenåka med snöskoter, bland annat en där en kille sänker en under iskanten på våren, dom drar upp killen och skotern, filmar hela tiden dom skruvar, för att sedan rycka igång skotern och åka tillbaka över vattnet....
Galningar, jag som inte ens gillar snöskotrar såg filmen flera gånger...
Paradoxy skrev:2443213Menar du den där dom kör över en nästan forsande flod?
Noc skrev:2443069Trots att vi envist vägrar erkänna att sommaren är över så var vi tvunga att plocka fram lite vinterleksaker för att få en jämn övergång till vintern![]()
Vad tycks?
GuW skrev:Det finns ett par härliga filmer ute på nätet med vattenåka med snöskoter, bland annat en där en kille sänker en under iskanten på våren, dom drar upp killen och skotern, filmar hela tiden dom skruvar, för att sedan rycka igång skotern och åka tillbaka över vattnet....
Galningar, jag som inte ens gillar snöskotrar såg filmen flera gånger...
ghandi skrev:2443530Tuffare att hoppa 21m och att åka barefeet efter
http://www.pharaohs.se/motorveckan/bilder/galleri06/10b.htm
sida 3

ghandi skrev:2443530barefeet

korvgubbe skrev:2444115barefeet = 8 bokstäver
barfota = 7 bokstäver
Finns det något i betydelsen i det engelska ordet som går förlorat om man använder svenskans motsvarighet?![]()
lorkan skrev:2444103Du menar åka barfota?![]()
korvgubbe skrev:2444115barefeet = 8 bokstäver
barfota = 7 bokstäver
Finns det något i betydelsen i det engelska ordet som går förlorat om man använder svenskans motsvarighet?![]()
StormBringer skrev:2448037på tal om barfotaåkning så kan jag meddela för er som inte har förstått det att det gör jävligt ont inan man har lärt sig det... Och då snackar vi inte om ont i fötterna. När jag och polarn pysslade med det för någon sommar sedan så åkte vi på en vattenskida och klev sedan av den. Det var just i avklivningsögonblicket man oftast gjorde en FacePlant Deluxe 3000 med en efterföljande horisontal mollbergare med skruv med 3/4 av kroppen ovanför vattenytan och resterande bland gäddor och alger.
ghandi skrev:2447644Och hur många bokstäver andvände ni för att skriva in whine?
Japp helt rätt där är ett till engelskt ord, tillrättavisa nu![]()
KatigtNoc skrev:2443069Trots att vi envist vägrar erkänna att sommaren är över så var vi tvunga att plocka fram lite vinterleksaker för att få en jämn övergång till vintern![]()
Vad tycks?
aah fan en gammal bb polare som stog högst upp på pallenghandi skrev:2443530Tuffare att hoppa 21m och att åka barefeet efter
http://www.pharaohs.se/motorveckan/bilder/galleri06/10b.htm
sida 3

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|