Förra ägaren? Hur får jag reda på vem det är?

anderskarlsson7

Tacka Gud för V-Twin
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
Honda VTR1000SP1
Är i köpartagen igen efter en ny hoj. Skulle vilja kolla lite med den förra ägaren. Kan man få reda på dennes namn om man har tillgång till reg.nummret?! Nån kanske känner honom, en Silverfärgad SP1 -01, står på --------------. Reg.nr SLZ866

Last edited by a moderator:
anderskarlsson7 skrev:
Är i köpartagen igen efter en ny hoj. Skulle vilja kolla lite med den förra ägaren. Kan man få reda på dennes namn om man har tillgång till reg.nummret?! Nån kanske känner honom, en Silverfärgad SP1 -01, står på Claessons i Bromölla. Reg.nr SLZ866

Ring 0771 141516

Är väl bara gå in på VV och beställa hem på fax, då får man väl dom 5 senaste ägarna har jag för mig.... :va

anderskarlsson7 skrev:
Är i köpartagen igen efter en ny hoj. Skulle vilja kolla lite med den förra ägaren. Kan man få reda på dennes namn om man har tillgång till reg.nummret?! Nån kanske känner honom, en Silverfärgad SP1 -01, står på Claessons i Bromölla. Reg.nr SLZ866

https://secure1.ore.vv.se/fordonsfraga/Fordon_11.asp

Betsäll ett fax, så får du reda på de tre senaste ägarna

anderskarlsson7 skrev:

annars ringer du bara säljaren och ber han kolla i regpapprena står med där i dom nya verisonen/fredrik

Jag vill tacka alla för era inlägg. Har fått ett fax från VV nu så situationen har löst sej. Tack än en gång!!!!!!
Förresten, nån som vet om man kan byta användarnamn? Mitt är liksom ofullständigt. Kan inte hitta någon sådan funktion........

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...