Förmodat slödder tog en titt på Blackbirden i garaget.

Då ankan brukar vara rätt aktiv och har inte svarat på en stund så utgår vi från att han antog några förslag. Han sitter nu i häktet misstänkt för att ha försökt smuggla in exotiska fåglar med motiveringen "jag ville ha ett larm till min motorcykel". Han bedömdes därmed vara i behov av rättsmedicinsk vård och vi ser nog inte honom på ett tag.

Tack å hej ankan!

Ditt misstag var att du rättade till presenningen och tog bort pinnen. Skulle låtit allt vara orört, väntat, tagit dem på bar gärning.

Tack för alla svar från stridsvagnar till minfält men väljer nog att ta bort något så den inte startar så att inte även oskyldiga skadas.Nästa gång någon nyfiken varit framme flyttas hojen till ny ort.Har redan dragit slutsatsen att det förmodligen är yngre barn som lekt vid garaget och tagit sig en titt till större mer ljusskygga drägg i området som jag redan har koll på.Och då kan jag ju förvisso ha användning av stridsvagnen. :crash

Last edited:
Kanske för att varenda månad/krona är värt det? Men sant, åsikter är olika.

Nja tolka mig rätt. Jag hade mer än gärna satt upp något system för att en inbrottstjuv skulle slada sig rejält, skära av sig fingrarna, picken, eller kanske montera en eldkastare i varje hörn som garanterat eldar upp det lilla äckliga svinet.

Men jag bedömmer det inte värt bli tagen i röven på närmaste anstalt för det...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT