Förlova sig, hur gör jag?

Smart! då kan någon av er återanvända ringen ifall det tar slut mellan er. :tummenupp

Fan att man inte tänkte på det, nu får jag ju bara ragga på brudar som heter som mitt ex :huvet (jag använder ringen som nyckelring tillsvidare)

Jag har en bekant som måste ha varit inne på att återanvända både ringar och brevlåda, hans nya har samma för och efternamn som hans ex, dessutom var hans nya och hans ex bekanta med varandra sedan tidigare... :D

Den snåle jäveln.

Hehe ja det finns lika många åsikter som det finns registrerade medlemmar :) Tack för alla tips och förslag i alla fall. Mycket uppskattat.

Nu visar det sig att jag inte hinner få några ringar till helgen så det får vänta till ett senare tillfälle i alla fall, och spa-resan blev utbytt emot en Cypern-resa istället så vi får se hur jag löser det. Återkommer med rapport när det är gjort!

Hehe ja det finns lika många åsikter som det finns registrerade medlemmar :) Tack för alla tips och förslag i alla fall. Mycket uppskattat.

Nu visar det sig att jag inte hinner få några ringar till helgen så det får vänta till ett senare tillfälle i alla fall, och spa-resan blev utbytt emot en Cypern-resa istället så vi får se hur jag löser det. Återkommer med rapport när det är gjort!

kör hårt och lycka till! :tummenupp

men asså går man ner på knä när man ska förlova sig? eller jag fattar ingenting^^ T.ex om man "går ner på knä" o frågar om hon vill gifta sig med mig OCH hon säger JA, är vi förlovade då?XD

tänkta det va lika bra o fråga er så jag inte frågar nån i min familj o oroar dem i onödan^^

Kan vara praktiskt ibland att vara snå.....nä just det ja ekonomisk lagd....:mattias

right back at ya...:banana

Värst vad de gnäller på oss gullet!! :)

...nu har vi ju sådana där fina kantiga moderna ringar och inte släta rundade allá Sjöbo.

Notis: för er som inte bor i Skåne och vet vad Sjöbo är så bor där Skånes vita patrask.
En Sjöbo bo definieras av en person som tycker han är den coolaste på jorden när han kör omkring i sin epatraktor med boten Anna på högsta volym och med texten "blinka med blåljusen om du vill raca" i bakrutan.

men asså går man ner på knä när man ska förlova sig? eller jag fattar ingenting^^ T.ex om man "går ner på knä" o frågar om hon vill gifta sig med mig OCH hon säger JA, är vi förlovade då?XD

tänkta det va lika bra o fråga er så jag inte frågar nån i min familj o oroar dem i onödan^^

WHUT?

nä så funkar det ju inte, går du ner på knä och frågar om hon vill gifta sej OCH hon svarar ja, så ramlar det ut två barn ur klädkammaren nio månader senare (iklädda marinens paraduniform)! Så funkade det för mej ialla fall :va Men det kanske är olika beroende på vart man bor!

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...