"FUBAR"
Måste lära mig bromsa på slangen..
Bestrid det så kommer det dimpa ner ett brev i din låda som säger "brott kan ej styrkas"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No_limit skrev:2530862Vi vill veta hur det går!! Några framsteg<?????![]()
d1ce skrev:2530873Du lyfter en 1år och 10månader gammal tråd? Rekord?
-@
-@
-@
No_limit skrev:2530884ja men det står ju fortfarande inte hur det gick
Trådlyft![]()
d1ce skrev:2531341Det tog 15 ärliga sekunder att lista ut hur det (antagligen) gick.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2047759&postcount=25
-@
edit: vågar inte vara så kaxig, lägger in en liten reservation![]()
No_limit skrev:2531430Men de va då ett jävla tjat...om mitt extremt dumma trådlyft..men jag vill ändå veta...![]()
Yikes, där rök fem spänn...xyx skrev:2531543Han blev av med kortet och har sen dess iaf tagit nytt A-kort.
Mr K skrev:1105252Om du läser på lite så borde det inte vara några problem att företräda sig själv. Om där inte finns något rödlyse i korsningen på adressen så kan du inte heller åka dit för det.
Polisen kan inte ändra adressen i efterhand för kommer då antagligen att anses som ej trovärdig.
Jag har anlitat www.trafikjuristen.se men GOTT resultat. Slapp vårdslöshet i trafik och böter på 6800kr.
Jag körde med benen över styret.
Ps. Det får man numera göra om man kan anses som skicklig. Hovrätten tyckte att jag var det.![]()
SWK skrev:2531587Hahaha...! Överklagade du alltså tingrättens dom och fick rätt i hovrätten? Vad gjorde dig till skicklig förare enligt hovrätten då? Det måste nog vara det roligaste jag hört på länge!!...
Edit: Shit vilken gammal tråd förresten, trodde den va "färsk"!![]()
SWK skrev:2531587Hahaha...! Överklagade du alltså tingrättens dom och fick rätt i hovrätten? Vad gjorde dig till skicklig förare enligt hovrätten då? Det måste nog vara det roligaste jag hört på länge!!...
Edit: Shit vilken gammal tråd förresten, trodde den va "färsk"!![]()
No_limit skrev:2532359Du det trodde jag med...Fast jag fick ju lite liv i tråden iallfal![]()
![]()
Eller så läser du tråden igen så vet du hur det gickSWK skrev:2532460Starkt jobbat! Jag blev faktiskt nyfiken nu på hur det gått. Han lär ju berätta!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |