Tyvärr så måste jag irritera er lite. Förlåt.
Sitter i Indonesien nu. Det är ca 30 grader ute och klockan är 1945.
Ska vara här i 6 veckor och jobba åt räddningsverket. Va trist...
Om vi ska hålla det liiiite mc-relaterat så kan jag berätta att en sån där asien-125:a smällde rätt in i baken på vår bil idag. I rätt hög fart.
Vi stod still i bilkö men det observerade inte förare.
Moppen dödde. Det gjorde inte förare eller passagerare trots total avsknad av skydd. Passageraren slog dock upp ett ordentligt jack i pannan och förare gjorde illa armen lite...
Jaja... Nu har jag "skrutit" klart om att jag sitter i värmen och jobbar. Tyvärr så jobbar vi rätt mycket... Men det är ok att jobba här istället för hemma.
Puss och kram från Banda Aceh!
/Lucky9
Sitter i Indonesien nu. Det är ca 30 grader ute och klockan är 1945.
Ska vara här i 6 veckor och jobba åt räddningsverket. Va trist...
Om vi ska hålla det liiiite mc-relaterat så kan jag berätta att en sån där asien-125:a smällde rätt in i baken på vår bil idag. I rätt hög fart.
Vi stod still i bilkö men det observerade inte förare.
Moppen dödde. Det gjorde inte förare eller passagerare trots total avsknad av skydd. Passageraren slog dock upp ett ordentligt jack i pannan och förare gjorde illa armen lite...
Jaja... Nu har jag "skrutit" klart om att jag sitter i värmen och jobbar. Tyvärr så jobbar vi rätt mycket... Men det är ok att jobba här istället för hemma.
Puss och kram från Banda Aceh!
/Lucky9

Rimligtvis borde det syfta på en muslim som är rasist och det stämmer ju inte på mig, varken det ena eller det andra.