Förlåt mig-tråden!

hade jag vetat att flamma77 behövde sovplats hade jag låst in kärringen i garaget. :tummenupp trevlig tös det där ju.

Jösses vilket dravel, när man är full så gör man sådant som man inte vågar i nyktert tillstånd, med spriten kommer ens sanna jag fram, odräglig & elak :rofl

Dom som inte vågar dricka sig fulla kan man inte lita på :gnissla

OLJEKYLD GSXR skrev:
Du är förlåten. Så farligt var det väl inte? Du pratade ju när jag väl fick tag i dig. Visserligen osammanhängande sludder mest och med kräk-andedräkt men ändå :fyllisar

Det var ju tur att jag passade på att mysa med Jenny tidigare då.... :D

/FW

GSXR1100R skrev:
Jösses vilket dravel, när man är full så gör man sådant som man inte vågar i nyktert tillstånd, med spriten kommer ens sanna jag fram, odräglig & elak :rofl

Haha, dagens sanning. :rofl

ktmjacke skrev:
hade jag vetat att flamma77 behövde sovplats hade jag låst in kärringen i garaget. :tummenupp trevlig tös det där ju.

Jag tackar allra ödmjukast för uppmärksamheten och den mängd smicker och komplimanger som Farbror Jacke öste över mig. :rodnar Om jag inte levt med mig själv 24h 7 dagar i veckan hade jag nog trott honom... Vilken självförtroendeboost... :hihi Kram på dig. :)

Den drucknes tal är den nyktres tankar... gammalt men vettigt ordspråk..

Flamma77 skrev:
Jag tackar allra ödmjukast för uppmärksamheten och den mängd smicker och komplimanger som Farbror Jacke öste över mig. :rodnar Om jag inte levt med mig själv 24h 7 dagar i veckan hade jag nog trott honom... Vilken självförtroendeboost... :hihi Kram på dig. :)
he he,även ett fyllo dravlar ju sanning ibland,du ligger på plus i min sexuella plånbok,he he he

Flamma77 skrev:
just årgång 77 har ju en sån fin bouque att man försöker att få sig ett smakprov varje gång man får en chans. :rodnar

förresten,vilken grymt fin toalett dom hade på tivoli,inte alltid man får se sånt,trevlig personal oxå.

ktmjacke skrev:
förresten,vilken grymt fin toalett dom hade på tivoli,inte alltid man får se sånt,trevlig personal oxå.

Jag hade det tvivelaktiga nöjet i att se toaletten från insidan under ett par timmars tid. Jorå, det är inte den värsta toaletten jag kräkts på.

Macho Woman skrev:
Jag hade det tvivelaktiga nöjet i att se toaletten från insidan under ett par timmars tid. Jorå, det är inte den värsta toaletten jag kräkts på.
Aha,körde du buss eller???

Macho Woman skrev:
Oberoende av fylleslagen i huvudstaden befann jag mig på ett gammalt hederligt värmländskt fyllekalas i helgen; den så kallade schlagerfesten slutade med taberas i varje tillgänglig butelj, inga schlagers, söndersuttna möbler, hångel-med-alla-stämning samt alla gamla åttiotalsmetallåtar (Killed by death, Fast as a shark, Last in line, Balls to the wall etc) på högsta volym. Söndagen inleddes med knästående busskörning, populärt kallat tut i luren, som borde ha väckt grannarna två portar bort. Söndagen i övrigt ängnades åt funderingar på smärtfritt suicid. Persiennerna förblev neddragna, i dubbel bemärkelse.

Macho Woman skrev:

Du menar att du faktiskt lyckades träffa inuti själva toalettstolen och inte planlöst i hela badrummet? :7peta :gnissla

Macho Woman skrev:
Va? Pratade jag med dig? Jag har tydligen ingen aning om vad jag gjorde i går. Helvete. Kan folk vara vänliga och tala om för mig om jag gjort något dumt...

Jag fick iaf en kram men det var inte alls så dumt får jag lov att säga.
Inte samma hetta i den som när Pvcraketen blev nerhånglad i brygga precis efteråt (edit: av miss Woman) men för en blyg kille som mig så räcker sådant hela kvällen. :kär

Last edited:
valmers skrev:
Oberoende av fylleslagen i huvudstaden befann jag mig på ett gammalt hederligt värmländskt fyllekalas i helgen; den så kallade schlagerfesten slutade med taberas i varje tillgänglig butelj, inga schlagers, söndersuttna möbler, hångel-med-alla-stämning samt alla gamla åttiotalsmetallåtar (Killed by death, Fast as a shark, Last in line, Balls to the wall etc) på högsta volym. Söndagen inleddes med knästående busskörning, populärt kallat tut i luren, som borde ha väckt grannarna två portar bort. Söndagen i övrigt ängnades åt funderingar på smärtfritt suicid. Persiennerna förblev neddragna, i dubbel bemärkelse.

Det är åldern valmers, gamla gubbar ska spela bingolotto och dricka te

GSXR1100R skrev:

Va e d för trams?
Jag vågar allting i alla tillstånd :tungan

Du kan lita på mig - jag e alltid tankad :fyllisar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT