Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nicce skrev:kanske lite OT men
hur förklarar man nått sådant för polisen??
jag skulle då inte ens vilja försöka.
mena bara stora skador för att ha kört 30km/h
http://www.bylle.se/c5/
:kockonicce skrev:han hade tydligen just släppt av sin pojk på skolan och skulle styla för nå småtjejer.

nicce skrev:kanske lite OT men
hur förklarar man nått sådant för polisen??
jag skulle då inte ens vilja försöka.
mena bara stora skador för att ha kört 30km/h
http://www.bylle.se/c5/

sandstream skrev:När en viss herre på film kryssar i 200+ mellan familjer i sina bilar blir han hyllad som hjälte.
När en annan herre ska styla lite för grabben och hans polare och snurrar runt då ska han avrättas offentligt.
![]()
ähh skit ner er...ska fan inte garva åt andras olyckanicce skrev:har absolut inte hyllat han som nån hjälte.
men du tycker alltså att han e smart som leker utanför en skola med småbarn?
kunde lika gärna ha vart 4 barn i stället för 4 bilar som han kvadda.
:kocko

sandstream skrev:När en viss herre på film kryssar i 200+ mellan familjer i sina bilar blir han hyllad som hjälte.
När en annan herre ska styla lite för grabben och hans polare och snurrar runt då ska han avrättas offentligt.
![]()
![]()
Haha, är du helt tappad bakom en vagn? Självklart tycker Sandstream att båda förarna i hans exempel är idioter, det framgår väl helt tydligt och klart?nicce skrev:har absolut inte hyllat han som nån hjälte.
men du tycker alltså att han e smart som leker utanför en skola med småbarn?
kunde lika gärna ha vart 4 barn i stället för 4 bilar som han kvadda.
:kocko
Mögel skrev:Det kan ju inte va så kul för ägaren att behöva betala alla andras bilar och sin egna det tycker jag e straff nog!!
Det sa jag inte. Läs om, läs rättNicko@K.A.P skrev:Var i filmerna kör han utanför en skola sa du?
ozto skrev:jag skulle tro att han har försäkring.. så det slipper han nog ska du se
sgtpepper skrev:Haha, är du helt tappad bakom en vagn? Självklart tycker Sandstream att båda förarna i hans exempel är idioter, det framgår väl helt tydligt och klart?
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |