Gå in på mekforum, ställ samma fråga, men ffa: Där finns en sticky (klistrad tråd) som bara behandlar förgasarjustering! Mkt bra.
Läs den först, sedan kan vi snacka gas!!
Synkning görs ju vid behov, men ventiljustering kollas ju vid stor service. Skaffa alltså en verkstadshandbok.