Tjenare!
Jag har en gsxr-750 96:a. Så fort jag kopplar på bränslepumpen så flödar en av mina förgasare över och hojen dör. Var sitter packningen? Du har ju en nålventil och ett ventilsäte...sen då? Kommer det en vanlig O-ring sen då eller? Och e det den som inte tätar? Grejen e den att hojen är inlämnad och jag får inte min hoj tillbaka eftersom snubben hittar nya fel hela tiden. Han säger att han har gjort rent och synkat förgasarna och väntade bara på min nya bränslekran (som e vaccumstyrd) ...för det var tydligen den som va problemet sa han. Nu när den har kommit, säger han att det e nån jävla packning i förgasarn, som inte tätar. Borde han inte sett det när han gjorde rent förgasarna? Så nu måste jag vänta på packningarna för han har inte ett skit hemma...suck!!! Men om det e vanliga O-ringar kan man ju för fan bara åka till biltema och hämta? Dom har ju ringar som tål petrolium och temperaturer upp till 125 grader!!! Eller?
Jag har en gsxr-750 96:a. Så fort jag kopplar på bränslepumpen så flödar en av mina förgasare över och hojen dör. Var sitter packningen? Du har ju en nålventil och ett ventilsäte...sen då? Kommer det en vanlig O-ring sen då eller? Och e det den som inte tätar? Grejen e den att hojen är inlämnad och jag får inte min hoj tillbaka eftersom snubben hittar nya fel hela tiden. Han säger att han har gjort rent och synkat förgasarna och väntade bara på min nya bränslekran (som e vaccumstyrd) ...för det var tydligen den som va problemet sa han. Nu när den har kommit, säger han att det e nån jävla packning i förgasarn, som inte tätar. Borde han inte sett det när han gjorde rent förgasarna? Så nu måste jag vänta på packningarna för han har inte ett skit hemma...suck!!! Men om det e vanliga O-ringar kan man ju för fan bara åka till biltema och hämta? Dom har ju ringar som tål petrolium och temperaturer upp till 125 grader!!! Eller?
