Förgasare till Yamaha RD 125 LC

GbgRobban

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Yamaha RD 125 LC
Tja.
I flera år har jag gått och fantiserat om att fixa den mototrcykel som står i mitt garage, en Yamaha RD 125 LC. Innan den kom in i mitt garage hade min äldre bror denna, men körde sönder vevaxeln. Efter det renoverades hela motorn. Men lyckan var kort. Efter bara några dragar snodde nån massa små saker från motorcykeln, men viktigast, förgasaren! Så nu är jag på jakt efter en förgasare till min Yamaha RD 125 LC. Så om du har en till salu, skriv pris och info mm.

Tack på förhand!
//Robban

Varför köper du inte förgasaren från addemoto som jag visade , den var billig också.

Sant, addemoto tar hem det fort åt dig också (om dem har det på lager), jag beställde kolv därifrån och tror det gick på 3-4 dagare eller nåt. :tummenupp

GbgRobban skrev:
Tja.
I flera år har jag gått och fantiserat om att fixa den mototrcykel som står i mitt garage, en Yamaha RD 125 LC. Innan den kom in i mitt garage hade min äldre bror denna, men körde sönder vevaxeln. Efter det renoverades hela motorn. Men lyckan var kort. Efter bara några dragar snodde nån massa små saker från motorcykeln, men viktigast, förgasaren! Så nu är jag på jakt efter en förgasare till min Yamaha RD 125 LC. Så om du har en till salu, skriv pris och info mm.

Tack på förhand!
//Robban
kanske detta? http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=8857 kanske lite för stor? :va

om du står för frakten så är den din för bara några 100loppor...

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard