Förgöraren fyller 30

Grattis grattis! :cpparty

Ta det lugnt med spriten ikväll för numera kommar du alltid att bli såinihevletebakis efter bara en pisspatron!

Grattis !!
Hyffsat bra födelsedag !!!
Köra bana och lyssna på ylande mc-motorer, kan det bli bättre??
Hade jag vetat så kunde jag tagit fram princesstårtan jag hade i ryggsäcken och bjutt dig på en bit :rofl , men du sa ju inget så...
Grattis igen :tummenupp

Förgöraren skrev:
2283279 Nu har jag sagt upp mig så nu ska jag ta mod te mig å verkligen hårdstöta på tanterna på jobbet ... dvs 1-2 plus städerskan.

Hur BOLD kan man egentligen vara i sina framstötar?

FÖRGÖRAREN :yoparty

Inte göra som du gör på din avatar är ju en bra början :hihi ;)
Men du får ordna till en liten hejdåfest med de finaste inbjudna och självklart vännerna.
Efter lite alkohol är allting möjligt :D Själv brukar jag vara en utav de som gapar mest på festerna. Hörs man inte finns man inte tydligen :rolleyes:

Grattis grattis. :banana

Förgöraren skrev:
2283279 Nu har jag sagt upp mig så nu ska jag ta mod te mig å verkligen hårdstöta på tanterna på jobbet ... dvs 1-2 plus städerskan.

Hur BOLD kan man egentligen vara i sina framstötar?

FÖRGÖRAREN :yoparty

Förfan, bara gå fram och ta dom på pattarna :tuttar , fattar dom inte då att du vill vara givmild på ballen så är dom inget att ha. :yoparty

Grattis! :banana

enligt frabrorns skola skulle du kunna pröva en framtoning på det hela, i stil med en stadig klatsch i stjärtregionen, följt av ett :HÄR SKALL DU FÅ!
Om han inte har gått och förfinat sina raggningsförsök? Jag läste nånstans om jordgubbar och champange å massager å annat mjukisgöra. :7peta :gnissla

bagerah skrev:
2285855 Grattis! :banana

enligt frabrorns skola skulle du kunna pröva en framtoning på det hela, i stil med en stadig klatsch i stjärtregionen, följt av ett :HÄR SKALL DU FÅ!
Om han inte har gått och förfinat sina raggningsförsök? Jag läste nånstans om jordgubbar och champange å massager å annat mjukisgöra. :7peta :gnissla

Finliret kör(de) han bara första veckan.. sen dess har det varit "HÄR SKALL DU FÅ!" för hela slanten! :rolleyes:

Men det funkar ju... :kär

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...