Förfrågning vid nerladdning av tex program?

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Tjoo.

Har haft lite strul med windows media spelaren så jag installera om den häromdagen och nu när jag klickar på tex en film fil i bild/film forumet så öppnas media spelaren direkt.

Förut kom det upp ett litet fönster där det stod: Spara, Öppna, Avbryt, nått sånt och när man klicka tex öppna så kom det upp en till ruta där det stod tank hastighet och hur stor filen var mm.

Hur får jag upp denna ruta igen? Tycker det är störande när media spelaren öppnas direkt innan det har tankat klart.

Har testat Mozilla, men det strula som bara den när jag skulle ansluta till nätet. Mina inloggningsuppgifter från telia funka inte. kan ha varit jag som gjort fel men avinstalera mozilla efter det.

Det funka ju som jag vill ha det innan jag installera om media spelaren.

Evil M skrev:
Tjoo.

Har haft lite strul med windows media spelaren så jag installera om den häromdagen och nu när jag klickar på tex en film fil i bild/film forumet så öppnas media spelaren direkt.

Förut kom det upp ett litet fönster där det stod: Spara, Öppna, Avbryt, nått sånt och när man klicka tex öppna så kom det upp en till ruta där det stod tank hastighet och hur stor filen var mm.

Hur får jag upp denna ruta igen? Tycker det är störande när media spelaren öppnas direkt innan det har tankat klart.

Tror detta funkar: Verktyg, internetalternativ, avancerat, sen ta bort bocken för "visa videoklipp i websidor"

:7peta Testa

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard