Lou siffer
officiellt lammkött
Ja nu så här på lill lördagsaftonen passar det väll med en förfest lek, och vilken passar då bättre än den populäraste av alla nämligen vart är min mobil! Alla kan reglerna antar jag? Då kör vi! tänk på att taxin väntar med taxametern igång och att dom ni ska möta upp på krogen drar om den inte återfinns snabb nog.
rutten den tappades bort på var min säng->polarn bil ->pizzeria -> mitt garage-> annan polares bil -> statoil -> polares garage -> polares bil -> mitt hem.
Den är påslagen för signaler går fram i 30 sekunder sen kopplar iqsvaret in. det utesluter pizzerian och statoil. Har letat i mitt rum (9kvm stort så man borde höra när den ringer) i mitt garage (typ lika stort..
) i polarnas bil och jag tog inte upp den i polarns garage så varför skulle den vara där?
Har även kollat på muggen och i kylkåpet samt i dvd spelarn.
rutten den tappades bort på var min säng->polarn bil ->pizzeria -> mitt garage-> annan polares bil -> statoil -> polares garage -> polares bil -> mitt hem.
Den är påslagen för signaler går fram i 30 sekunder sen kopplar iqsvaret in. det utesluter pizzerian och statoil. Har letat i mitt rum (9kvm stort så man borde höra när den ringer) i mitt garage (typ lika stort..
) i polarnas bil och jag tog inte upp den i polarns garage så varför skulle den vara där?Har även kollat på muggen och i kylkåpet samt i dvd spelarn.

Jefla tjuv, sluta läsa sex smsen från Paradoxy