Yammaretta
to ride or not to ride...
Skinnställ någon?Nalken skrev:Ja välvårdat räcker nog fint, men jag vill helst slippa kostym på damerna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skinnställ någon?Nalken skrev:Ja välvårdat räcker nog fint, men jag vill helst slippa kostym på damerna![]()
Yammaretta skrev:Skinnställ någon?

Penguin skrev:Jag måste ju medge att jag trivs bättre i skinnstället än i kostym.
Fan om alla andra ska gå i kostym måste jag ju köpa nya skor idag. Jag hittar inte mina så jag måste ha glömt dem nere i Skövde i höstas.....![]()
Ja herregud!!!!! Där fick jag dagens skrattattackNalken skrev:Eller varför inte folkdräkt? det skulle vara kul! tänk er Petter med knätofsar t.ex.![]()
*kravlar mig tillbaka upp på stolen*Nalken skrev:Eller varför inte folkdräkt? det skulle vara kul! tänk er Petter med knätofsar t.ex.![]()

Med eller utan de små blå shortsen?Nalken skrev:Eller varför inte folkdräkt? det skulle vara kul! tänk er Petter med knätofsar t.ex.![]()

JoS skrev:Lever ni? Jag är halvdöd. Skål på er.
Jag har en öppnad öl (från inatt) på bordet bredvid mig. Skall jag dricka den eller slå ut den? Frågor, frågor...
JoS skrev:Lever ni? Jag är halvdöd. Skål på er.
Jag har en öppnad öl (från inatt) på bordet bredvid mig. Skall jag dricka den eller slå ut den? Frågor, frågor...

Done. Jag har öppnat en till nu...Nalken skrev:Det är klart du ska dricka den!!!!
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller