Förfest hos Mark ~ WCX-halloweenfest

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Även i år tänkte jag slå upp portarna för alla er som vill komma och förpersta tillvaron med eran närvaro.

Kom hit runt 19 +- någar minuter.

En del brukar göra sig klara här, andra kommer redan klara.

Jag bor på Modulatorsgatan 8, vid entren - tryck på översta knappen "Hennig".
Spårvagn 1, 7 samt 8 stannar på musikvägen därifrån kan man gå, tar ca 3-4 minuter.

När vi är tillräckligt schnygga kommer vi att traska över till WCX. Det är ca 2 öl dit i ett halvslirigt men törstigt tempo.

Bifogar lite bilder från förra året:

Bifogat

• DSCF0033.JPG
    DSCF0033.JPG
    72.1 KB · Visningar: 175
  • DSCF0036.JPG
    DSCF0036.JPG
    78.9 KB · Visningar: 250
  • DSCF0048.JPG
    DSCF0048.JPG
    69.3 KB · Visningar: 122
  • DSCF0059.JPG
    DSCF0059.JPG
    68.9 KB · Visningar: 156
  • DSCF0008.JPG
    DSCF0008.JPG
    61.9 KB · Visningar: 172
  • DSCF0009.JPG
    DSCF0009.JPG
    66.7 KB · Visningar: 152
Jag o några apstollar till kommer oxå dit för att förpesta eller förfina tillvaron,:tuttar
allt ligger ju i betraktarens ögon.. men det kan man väl påverka med lite i glaset:tungan

Var jag ska ta vägen innan ligger nog i Maffans händer... :rolleyes:

:huvet
F-n att man missar förfesten... men att gå på konsert innan är väl inte fy skam :D
Vi ses på WCX:yoparty

När det var kräftskiva i somras stod det rätt mkt folk ute på balkongen. Då sa det KNAAK i den. Man kände att den rörde lite på sig oxå. Så, alla rökare, idag ska jag ringa min husvärd :p

Som ligger i Maffans händer? :D

Det låter som att ni borde ta saken i egna händer och bestämma att ni ska hem till mig. Då kommer ni lära känna massa andra som oxå ska till den lite större festen :)

När det var kräftskiva i somras stod det rätt mkt folk ute på balkongen. Då sa det KNAAK i den. Man kände att den rörde lite på sig oxå. Så, alla rökare, idag ska jag ringa min husvärd :p

Det låter som att ni borde ta saken i egna händer och bestämma att ni ska hem till mig. Då kommer ni lära känna massa andra som oxå ska till den lite större festen :)

Men vi kan inte lämna Little Maffan ju... Men snacka med honom kan man ju!

Alla ser så läskiga ut, jag ser inte alls läskig ut :(
Ni får inte äta upp mig, då blir mamma ledsen :(

*/ ?>
Back