DreeTman
Långsam
Bikerbitch skrev:När jag vill och med vem jag vill. Jag är en lycklig kvinna![]()
DreeTman- Okej, den ursäkten kan jag gå med på. Rosa är inte min favoritfärg heller, så okej!
Så säger alla som inte får några lappar!
så ÄR det...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:När jag vill och med vem jag vill. Jag är en lycklig kvinna![]()
DreeTman- Okej, den ursäkten kan jag gå med på. Rosa är inte min favoritfärg heller, så okej!

Bikerbitch skrev:DreeTman- Du verkar kunna det där. Egna erfarenheter?

sEiKo skrev:Vad väger 27kg?
Hoppas inte det är din "donk" du pratar om, för då tror jag dig inte faktiskt=)
maverick_750rr skrev:Att lyfta 27kilo på en arm ger mig tillräcklig tillfredsställelse
TomK skrev:Det var inte mycket - nyss börjat träna ?![]()
Böjne skrev:Asså..mavve, om man får kalla dej det som ny på SH. Läste nått gammalt inlägg du gjorde för ett tag om vaffö du aldrig träffa den rätta..ellerhur..? Liksom,finns det nån som KAN va den rätta och samtidigt matcha din intresselista..? Ehh..om hon inte åker fet Kawa då rå?
maverick_750rr skrev:
Så den bruden som skrev det är både dum och ful![]()
750RR

maverick_750rr skrev:BB: Jag tar hellre rosa lappar än jag har sex med dig, men den historien har vi gått igenom. Jag har dessutom 950cc att götta mig med, så jag är inte dömd. Att jag inte får sex när jag vill med vem som helst är för att jag har krav och ett arbete att sköta framför krogbesöken/utelivet och föredrar hellre det än ett par timmars tillfredsställelse. Att lyfta 27kilo på en arm ger mig tillräcklig tillfredsställelse
DreeTman: Man har inte passagerarsadel, det finns inte. Bölar de så får de köpa sig en egen, har de inte råd ska man skratta åt dem
750RR

maverick_750rr skrev:En hantel.
Klart att jag först menade min "donk"![]()
750RR
Bikerbitch skrev:Tar hellre rosa lappar än har sex med mig?
Mavve, du behöver verkligen inte upprepa jämt att du hellre har sex med en man än mig. Jag vet det och jag behöver inte veta det igen.
Du läser ungefär vad du vill läsa. har fortfarande pojkvän och är inte den typen som springer ute på krogen för att ragga hem ligg för natten. Sånt pysslar jag inte ens med annars.
Ja, du älskar att lyfta 27kilo på ena armenm som tillfredställelse, vi andra älskar andra saker. Du verkar inte få det du egentligen vill ha..
Vilket trevligt inläggmaverick_750rr skrev:Nahe?
Bara för sakens skulle har jag hellre sex med en gris än med dig![]()
750RR
Nr:18 skrev:Vilket trevligt inlägg![]()
NoicE skrev:Hur mycket man än putsar en gris är det fortfarande en gris...![]()
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |