Jag har just haft ett episkt meningsutbyte med kundtjänst på Tele2. Vi har 20 abb sammanlagt, alla dyra företagsabb med max allt. Efter att ha blivit omkopplad till 3 pers, sedan nedkopplad, nytt försök och omkopplad igen så provade jag deras chatt. Bortsett från den totala avsaknaden av kunskap så har de tydligen inte heller rätt att faktiskt göra något vettigt (såsom ändra abb etc) utan de hänvisar tillbaka till den inte så jävla väl fungerande telefonkundtjänsten. Att eskalera det hela till någon ansvarig som faktiskt kan hjälpa den betalande kunden som har problem gick inte heller att lösa.
Nåväl, vill de inte ha mina pengar så behöver de inte. Så vilken leverantör är minst värdelös? Vilken har bäst kundtjänst? Eller är alla lika genuint jävla värdelösa som Tele2?
Nåväl, vill de inte ha mina pengar så behöver de inte. Så vilken leverantör är minst värdelös? Vilken har bäst kundtjänst? Eller är alla lika genuint jävla värdelösa som Tele2?