Företagsabb telefon

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jag har just haft ett episkt meningsutbyte med kundtjänst på Tele2. Vi har 20 abb sammanlagt, alla dyra företagsabb med max allt. Efter att ha blivit omkopplad till 3 pers, sedan nedkopplad, nytt försök och omkopplad igen så provade jag deras chatt. Bortsett från den totala avsaknaden av kunskap så har de tydligen inte heller rätt att faktiskt göra något vettigt (såsom ändra abb etc) utan de hänvisar tillbaka till den inte så jävla väl fungerande telefonkundtjänsten. Att eskalera det hela till någon ansvarig som faktiskt kan hjälpa den betalande kunden som har problem gick inte heller att lösa.

Nåväl, vill de inte ha mina pengar så behöver de inte. Så vilken leverantör är minst värdelös? Vilken har bäst kundtjänst? Eller är alla lika genuint jävla värdelösa som Tele2?

Vi använder oss av en liten firma som heter N-link till att sköta alla våra abb. m.m. som ligger hos telia.

Funkar otroligt bra, skulle man vilja ändra något så är det bara ett kort samtal så fixar dom allt som behövs.

Vad du än gör så håll dig borta från Net1 och deras internet. De har rikets sämsta kundtjänst.

Telia har jag fått för mig är vettiga men jävligt dyra.

Slå en pling till Fredrik Dolk på Office Stockholm så löser han alla dina problem ;)

Fredrik Dolk
070-084 44 44

Eller PMa ditt nummer så hör han av sig på måndag.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park