Företag med bra priser på NGK tändstift?

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Lellesmc har bra priser, men finns det inget ställe i Stockholmstrakten som har likvärdiga priser?

Yamahacenter ville ha drygt 400kr/stift för NKG som sitter på min R1. EXAKT samma stift säljs för 112kr st på Mekonomen....
:mad: :huvet
Summa sumarium:
Det är värt att kolla runt lite och inte lita förblint på auktoriserade verkstäder...

Yamahacenter ville ha drygt 400kr/stift för NKG som sitter på min R1. EXAKT samma stift säljs för 112kr st på Mekonomen....
:mad: :huvet
Summa sumarium:
Det är värt att kolla runt lite och inte lita förblint på auktoriserade verkstäder...

Just därför frågar jag inte ens mcbutiker om delar längre! Endast ett fåtal som har hyffsade priser i dagsläget.

"Standarddelar" såsom stift, packboxar och lager brukar inte bara vara billigare utan även bättre om man handlar med industri/entrepenadinriktade företag i stället för MC skojare.
Gäller dock att man vet vad man vill ha, alternativt råkar på en säljare som kan jobbet.

-PLM-, Skärp till dig nu!!!

Nu köper du DENSO av rullarn och ber farsan plocka med sig dom när han ändå e här.

Ska du ha vanliga eller Iridium?

-PLM-, Skärp till dig nu!!!

Nu köper du DENSO av rullarn och ber farsan plocka med sig dom när han ändå e här.

Ska du ha vanliga eller Iridium?

Sökte faktiskt på din sida, men hittade ju inga NGK! Nu e det redan beställt ändå. Får komma förbi och spana lite på ditt sortment nån dag mannen!:yoparty

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back