Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lurch skrev:1. gixxer (GSX-R)
2. retta (R1:a)
3. rexxa (R6:a)
4. tiller (TLR)
5. Spetta (SP-1)
6. Trajja (Triumph)
7. Ducce (Ducati)
Fast det är väl bara speciellt söder om Uppsala. Högre upp i landet snusar ju alla, t.om tjejerna och de bör ju då acceptera en snusande partner. Det är iof inte alltid så gulligt med snus enligt min mening heller...Macho Woman skrev:Jag speciell förresten. Så länge man som tjej gillar killar som snusar, så kommer man att förbli speciell. Snus är gott och gulligt!![]()
Gulsnabbtrajja skrev:Det är iof inte alltid så gulligt med snus enligt min mening heller...
Macho Woman skrev:Är inte det här vackert? Här följer ett föredömligt manligt och ett föredömligt kvinnligt exempel:
McB skrev:Hmm... "Föredömligt" verkar vara ett högst relativt begrepp.
Macho Woman skrev:Visa vart skåpet ska stå nurå Bertil! Jag vet minsann hur sexig du ser ut med snusbula!
McB skrev:Ursäkta den sunkiga bildkvaliteten, men jag orkar inte plocka fram någon annan kamera.
hussabergare skrev:Hussa = Husaberg
Macho Woman skrev:Är inte det här vackert? Här följer ett föredömligt manligt och ett föredömligt kvinnligt exempel:
Chrille skrev:Av någon anledning så ser du finsk ut på den bilden Jenny. Fråga inte varför men så är det...
Vad sägt om sixniner!KawaChris skrev:Jag håller med! Det är ju orättvist att det finns smeknamn för alla hojar utom zx-9r...![]()
![]()
Mika Häkkinen?Chrille skrev:Av någon anledning så ser du finsk ut på den bilden Jenny. Fråga inte varför men så är det...
Coola Ola skrev:1. Gixxer (GSX-R)
2. Retta (R1:a)
3. Rexxa (R6:a)
4. Tiller (TLR)
5. Trajja (Triumph)
6. Spetta (SP-1)
7. Ducce (Ducati)
8. Fizzer (FZR)&(Fazer)
9. Firre (Fireblade)
10. Viffer (VFR)
11. Husky (Husqvarna)
Chrille skrev:Av någon anledning så ser du finsk ut på den bilden Jenny. Fråga inte varför men så är det...
McB skrev:Tänkte starta en liten lista över ord som borde bannlysas. Nedan följer mina förslag, och dess betydelse inom parentes. Fyll på med egna, är ni snälla.
1. gixxer (GSX-R)
2. retta (R1:a)
3. rexxa (R6:a)
4. tiller (TLR)
mb skrev:Nu är ni igång och spammar igen
Om det nu ska bannlysas nåt så kan vi väl börja med alla engelska chatförkortningar som bara de som höll på med irc för 10 år sen förstår sig på.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|