Förbjudna ord

Jag tycker också att "yamma" "sucka, sukka, suka" eller hur man nu behagar stava det, låter menlöst. Funkar på moppe kanske. Kawwa, låter dock ok tycker jag.

Om vi nu ska va så här präktiga och korrekta så ska det väl inte heta moppefucko, utan mopedidiot. Inte sporthoj.com heller, utan sportmotorcykel.com.

Ni har ju glömt ett av de mest irriterande ordet av alla, nämligen "fugge". Det ska tydligen betyda förgasare...

Macho Woman skrev:
Jag speciell förresten. Så länge man som tjej gillar killar som snusar, så kommer man att förbli speciell. Snus är gott och gulligt! :fakta
Fast det är väl bara speciellt söder om Uppsala. Högre upp i landet snusar ju alla, t.om tjejerna och de bör ju då acceptera en snusande partner. Det är iof inte alltid så gulligt med snus enligt min mening heller...

Gulsnabbtrajja skrev:
Det är iof inte alltid så gulligt med snus enligt min mening heller...

Är inte det här vackert? Här följer ett föredömligt manligt och ett föredömligt kvinnligt exempel:

Bifogat

• svensksnus.jpg
    svensksnus.jpg
    39.7 KB · Visningar: 66
  • gottmedsnus.jpg
    gottmedsnus.jpg
    12.4 KB · Visningar: 65
Macho Woman skrev:
Är inte det här vackert? Här följer ett föredömligt manligt och ett föredömligt kvinnligt exempel:

Hmm... "Föredömligt" verkar vara ett högst relativt begrepp.

Macho Woman skrev:
Visa vart skåpet ska stå nurå Bertil! Jag vet minsann hur sexig du ser ut med snusbula!

Ursäkta den sunkiga bildkvaliteten, men jag orkar inte plocka fram någon annan kamera.

Bifogat

• Picture 17.jpg
    Picture 17.jpg
    15.3 KB · Visningar: 68
Macho Woman skrev:

Av någon anledning så ser du finsk ut på den bilden Jenny. Fråga inte varför men så är det...

Chrille skrev:
Av någon anledning så ser du finsk ut på den bilden Jenny. Fråga inte varför men så är det...

Menar du att jag har tätt mellan ögonen och ser ut som att jag vill piska någon med björkris?!

Jag har faktiskt hört det förr. I Finland. Folk tycker att jag ser så finsk ut, så de tycker att det är jobbigt att behöva prata engelska med mig. Puukko perkele!

1. Gixxer (GSX-R)
2. Retta (R1:a)
3. Rexxa (R6:a)
4. Tiller (TLR)
5. Trajja (Triumph)
6. Spetta (SP-1)
7. Ducce (Ducati)
8. Fizzer (FZR)&(Fazer)
9. Firre (Fireblade)
10. Viffer (VFR)
11. Husky (Husqvarna)
12. Busa (Hayabusa)

McB skrev:
Tänkte starta en liten lista över ord som borde bannlysas. Nedan följer mina förslag, och dess betydelse inom parentes. Fyll på med egna, är ni snälla.

1. gixxer (GSX-R)
2. retta (R1:a)
3. rexxa (R6:a)
4. tiller (TLR)

Äh varför då? Då vet man direkt att det e fråga om en SH:torsk och tillika nasalt cp! o det kan väl bara vara bra?! eller? :hihi
Flemming :hihi

mb skrev:
Nu är ni igång och spammar igen :ajjabajja

Om det nu ska bannlysas nåt så kan vi väl börja med alla engelska chatförkortningar som bara de som höll på med irc för 10 år sen förstår sig på.

Ska du ta bort en av få saker jag verkligen begriper mig på? Hygglo! :fatta!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka