Förbjud kvinnliga mc-förare

Status
Ej öppen för fler svar.

Gassglad

Bannad
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
2007 Yamaha R1
Jag tycker att kvinnliga mc-förare borde förbjudas. Dom kör så sakta, och de ser konstigt ut när dom sitter på motorcykeln. Dom ser så små och rädda ut. Sen tror jag inte dom har samma förmåga som oss killar att kunna ta snabba och viktiga beslut i trafiken. Vänligen respektera min åsikt.

jävlar vad du kommer få alla sh-brudar samt alla feminister i hela världen efter dig nu:D

Tänk om alla var lika modiga som du...

Undra vilket mer nick som har detta IP-nr...

Dal-Mausen

Bäst att göra ett inlägg innan tråden stängs! :tuttar

Bäst att säga att jag inte tycker så här innan tråden stängs. Ville bara hetsa upp damerna lite. De e SÅ lätt att hetsa upp folk här på sporthoj, de e många som inte har koll på läget här. Tack å hej!

Bäst att säga att jag inte tycker så här innan tråden stängs. Ville bara hetsa upp damerna lite. De e SÅ lätt att hetsa upp folk här på sporthoj, de e många som inte har koll på läget här. Tack å hej!

Bara en kvalificerad gissning från min sida, men jag TROR att du kommer att bli bannad från sajten, med tanke på dina tidigare trådar.

Är du gasglad eller gassglad?
Om du är gassglad, innebär det då att du gillar att ligga i solen mycket? :va
:censored

Misstänkte..du satt å hade jävligt tråkigt..hyr en rulle vet jag..:D

Är du allvarlig? Kan inte säga att jag respekterar din åsikt då den helt förlegad och sexistisk. Dags att börja leva i 2000-talet!:mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2