Förbjud Kampkatterna!

Jag är lätt på, borde va obligatorisk avlivning på alla katter som visar agressiva och/eller katter med har visat tecken på att tappa förståndet..:mattias

Då ryker min direkt:banana

Katter som låter som de i trådskaparens länkar har förmodligen blivit plågade av tidigare/nuvarande ägare något enormt.

2fast4Hjo : Känner igen mig i länken du gav gällande 'Hey kitty kitty"-låten. Sover numera med täcket runt fötterna oavsett om jag är någonstans där katterna inte är. =D

Jag fick besök en gång av en kattfan när jag bodde på bottenvåning med uteplats.... Resulterade i att jag lämnade in ena kantsidan av soffan för omklädning :mad:

Katter som låter som de i trådskaparens länkar har förmodligen blivit plågade av tidigare/nuvarande ägare något enormt.

Inte då. De är bara katter, det räcker. Vi har haft hur många katter som helst på päronens gårt. De kan vara hur gulliga som helst men i jobbiga situationer fräser de till. Jag vara åt en hotfull strumpa man satt på handen eller sin egen spegelbild. :)

Blechschild3027.jpg

Jag har kamf katzen på dörren som klistermärke. Men funderar på att modda den och lägga in min egen kampf katze istället...

Bitefight.jpg

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...