2261455 Nej, en klapp på axeln och bättre lycka nästa gång är vad de ska ha. Det har ju redan konstaterats i den här tråden
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=125227
Men sedan kan vi ju konstatera att grömpa inte är någon ängel själv heller, ur tråden
Mönstra imorn, post #13 som det länkas till 'dom kollade i mitt straffregister sen var det bara

'. Inte för att jag på något sätt insinuerar att det var rätt att grömpa råkade ut för denna tråkiga och jobbiga händelse, men här ser vi än en gång att när man själv blir drabbad så passar det att gnälla. Men när man drabbar någon annan så är det andra toner, i det här fallet verkar det nästan som om det vore något positivt. För när man blir straffad för något så är det alltid någon som blivit drabbad. Så du grömpa det kanske bara var någon som var ute för att försäkra sig om att inte bli uttagna till göra värnplikt?
Sen hoppas jag att det löser sig för dig med kortet och att det inte innebär några problem för dig och ditt nya arbete. Även om de skulle använt kortet så borde inte det drabba företaget.