Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Marals76 skrev:Nååååååå det kostar ju fan att köpa småfälgar till bågen![]()
Någon som känner till några sidor i tyskland som säljer motard delar till XR650???
Evil M skrev:Har du hört med Olle Ohlsson Arlanda? Han har väll vettiga priser annars leta begagnat det behöver ju inte vara nytt.
Föresten hade inte du haft motard fälgar till XR:en men tyckte det var tråkigt? Kommit på rätta tankar ingen![]()
Tom Byron skrev:Ekra om? Nä då missar man väl hela poängen med att ha en motard, åka is på vintern då?
Dee_cati skrev:Varför det? Jag är totalt kass på motards så jag har inte en aning om vad ni menar. Är det olika ekrar på offroad och motard, eller är det andra nav eller vad menas? Går det att endast byta fälgbana och ekrar så är det väl ingen skillnad mot att köpa färdiga hjul eller?
Tom Byron skrev:Nää, precis
Det roliga som jag menade var att du kör ju året runt ifall du har offroadfälgar och motardfälgar..... du byter på en timme och kan tex på Lördagen plumsa ut i grönsakerna och sedan på söndagen åka med feta slide:s på asfalt.....
farmerlip skrev:En timmeDå måste det inbegripa vaxning eller
![]()
Med lite träning så ekrar man väl om ett nav på en timme.
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |